پنجشنبه 13 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

١٧٠ موضوع و فرضيه در پرونده اسيدپاشی اصفهان


عبدالرضا آقاخانی

فرضيه و موضوع پليسی، برای راز گشايی از پرونده اسيدپاشی سريالی اصفهان، روی ميز کارآگاهان قرار دارد. اين درحالی است که سرنخ‌های پليسی در مرحله رسيدن به نتيجه قرار گرفت و پليس از زمينگيری عامل اسيدپاشی خبر داد.

جنايت اسيدپاشی اصفهان که از ١٥ شهريورماه گذشته تا ٢٣ مهر ماه ٤ دختر جوان را قربانی کرده بود بعد از گذشت ماه‌ها به مرحله رازگشايی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايسنا، سردار عبدالرضا آقاخانی رئيس پليس استان اصفهان روز چهارشنبه در رابطه با عمليات تيم پليسی برای شناسايی عامل اسيدپاشی گفت: «از همان زمان با تشکيل پرونده، تيم ١٥ نفره از بهترين کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهی کشورهمه تلاش خود را برای دستگيری اسيدپاش به کار گرفتند. بالاترين اولويت پليس در استان حل پرونده اسيدپاشی است و با کارهايی که تا کنون انجام شده به نکات قابل توجه و خوبی رسيده‌ايم و کارهای پليسی و اسنادی که در دست داريم بسيار اميدوار کننده است،‌ پليس در چنين پرونده‌هايی بايد سناريو‌های مختلف را در نظر بگيرددر اين مدت هم پليس بيش از ١٧٠ موضوع را در بحث اسيد پاشی بررسی‌شده، کارآگاهان با شگردهای ويژه موضوع اسيدپاشی را دنبال می‌کنند و اين پرونده به نقطه رسيدن به نتيجه نزديک شده است. با اين حال موضوع اسيدپاشی تأثير منفی در اعتماد مردم به پليس نداشته و استان اصفهان تاکنون کمترين پرونده اسيدپاشی را در کشور داشته است.»

آقاخانی در پاسخ به اين سوال که احتمال خروج عامل اسيدپاشی از کشور چقدر است؟ گفت: بعيد می‌دانم مجرم از کشور خارج شده باشد، با توجه به اطلاع رسانی‌های پراکنده و غيرشفاف به نظر می‌رسد مجرم زمين‌گير شده به همين دليل شناسايی آن سخت است، اما حتما شناسايی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016