چهارشنبه 19 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بيستمين روز اعتصاب غذای زندانيان اروميه و تداوم بی‌توجهی مسئولان

خبرگزاری هرانا – بيستمين روز از اعتصاب غذای ۲۶ زندانی سياسی محبوس در زندان مرکزی اروميه(دريا) در حالی سپری می‌شود که مسئولان بدون توجه به خواسته‌های اعتصابيون، سعی در متقاعد کردن ايشان جهت شکستن اعتصاب دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، زندانيان سياسی محبوس در بند ۱۲ زندان مرکزی اروميه، از روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه در اعتراض به عدم تفکيک جرايم و برخی ديگر از مشکلات صنفی خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند اما هم‌چنان به خواسته‌های ايشان توجهی نشده است.

در همين زمينه، صبح روز گذشته علی افشاری، يکی از اعتصاب کنندگان، به افسر نگهبانی داخل زندان منتقل شد. در آن‌جا نماينده‌ی وزارت اطلاعات در زندان به صورت تلفنی با اين زندانی سياسی ارتباط برقرار کرد و ضمن تهديد، از وی خواست که اعتصاب غذايش را بشکند.

شايان ذکر است که طی روز گذشته، عرفات اصغری، زندانی سياسی محبوس در زندان مرکزی اروميه که جزو اعتصابيون هم بود، آزاد شد و بدين ترتيب در حال حاضر ۲۶ زندانی کماکان در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

علی افشاری، ولی افشاری، حبيب افشاری، کيهان درويشی، شيرکو حسن‌پور، محمد عبداللهی، خزر رسولی‌راد، سامان نسيم، امير ملادوست، سيروان نژاوی، جعفر ميرزايی، ابراهيم رضاپور، محمد عبدالبخت، عبدالله اصغری، عبدالرحمان سليمان، سيدسامی حسينی، عبدالله حمودی، احمد تموئی، عثمان مصطفی‌پور، بهروز آلخانی، مصطفی الرحمان، يوسف کاکه‌ممی، سيدجمال محمدی، عليرضا رسولی، شورش افشاری، مصطفی داوودی، ۲۶ زندانی هستند که از روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه کماکان در اعتصاب غذا به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016