پنجشنبه 20 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سخنگوی حزب ندای ايرانيان: موضوع دستگيری اعضای ما مرتبط با فعاليت‌های مربوط به حزب ندای ايرانيان نيست


حسن یونسی

ندای ایرانیان - سرويس سياسی: «حسن يونسی» سخنگوی حزب ندای ايرانيان با تاييد خبر بازداشت سه نفر از اعضای اين تشکل سياسی اصلاح طلب گفت: «بطور قطع اطلاع داريم که موضوع دستگيری مرتبط با فعاليت‌های مربوط به حزب ندای ايرانيان نيست.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مسير قانون هستيم

يونسی روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسی ايرنا با بيان اينکه هنوز اطلاعی از جزييات و دلايل بازداشت نداريم، افزود: سه نفر از دوستان فعال و مرتبط با حزب روز گذشته بازداشت شدند که يک نفر آن‌ها آزاد شده است. اين فعال سياسی اصلاح طلب تاکيد کرد: بطور جد تلاش خواهيم کرد که موضوع را از راههای قانونی پيگيری کنيم تا مشکل اين دوستان حل و سوء تفاهم رفع شود و به زودی شاهد آزادی آن‌ها باشيم.

سخنگوی حزب ندای ايرانيان همچنين گفت: اين حزب به زودی عضوگيری رسمی را آغاز خواهد کرد که با توجه به صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای اين تشکل سياسی، تمامی فعاليت های حزب در چارچوب قانون خواهد بود و اعضای در اين راستا فعاليت خواهند کرد.

يونسی تاکيد کرد: قانون مداری و توجه به ملاحظات امنيتی از مهمترين اصول فعاليت تشکيلاتی حزب ندای ايرانيان خواهد بود و تمام اعضای حزب خود را ملزم به رعايت قانون می دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016