جمعه 21 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پورمحمدی: صداوسيما نگذاشت حرف بزنم

مهر ـ وزير دادگستری با انتقاد از صدا و سيما گفت: در دورانی که رئيس سازمان بازرسی بودم خواستم بگويم نظام بانکی مشکل دارد اما نگذاشتند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی پنجشنبه شب در برنامه تلويزيونی ديروز امروز فردا با بيان اينکه در ۵ سال رياستم در سازمان بازرسی کل کشور بارها مشکلات نظام بانکی را تذکر دادم گفت: صدا و سيما نگذاشت من حرف بزنم و گفتند سياسی کاری نکن چون دشمنان سوء استفاده می کنند. در حالی که در دنيای امروز دشمنان جزئيات کارهای ما را می دانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: البته در صحن غيرعلنی مجلس هم ۷۲ دقيقه صحبت کردم و به نمايندگان مجلس تمام جزئيات مشکلات نظام بانکی کشور را توضيح دادم.

وزير دادگستری با بيان اينکه با گرفتن ۲۰ يقه سفيد مشکلات حل نمی شود گفت: زيرساخت سلامت در دنيا دولت الکترونيک است. قطعا با مبصر و پليس بازی کار حل نمی شود چراکه امروز تمام ترافيک و تخلفات با ماهواره و رايانه و دوربين کنترل می شود و در نظام اداری هم چنين است.

حجت الاسلام پورمحمدی از ايجاد شبکه چکاچک(کنترل چک ها در بانکها)؛ شبکه نسيم (کنترل حساب های نهادهای دولتی)؛ کنترل موسسات مالی و اعتباری و سامانه های پولی و ارزی در بانک مرکزی خبر داد و گفت: دولت عزم جدی در الکترونيکی کردن تمام اقدامات خود دارد و نمی خواهيم مبارزه با فساد را سياسی کنيم.

وزير دادگستری اظهار داشت: رسانه بايد در کنار مبارزه با فساد باشد. برای همين آيين نامه گردش آزاد اطلاعات ابلاغ شده است. کل عمليات دولت بايد در اتاق شيشه ای باشد. در قوه قضائيه هم چنين اتفاقی بايد رخ دهد و به اعتقاد من بايد پرونده های فساد بعد از قرارمجرميت رسانه ای شود و مردم نبايد دايم از رسانه الف، ميم، ح و خ ... بشنوند. به اعتقاد من بايد فساد به سرعت رسانه ای شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016