شنبه 22 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آخرين خبر از دستگيری عاملان اسيدپاشی اصفهان


حسين ذوالفقاری

خبرگزاری تسنيم: معاون امنيتی انتظامی وزير کشور گفت: مظنونان اصلی حادثه اسيدپاشی اصفهان مشخص نشده‌اند و همه مسئولان ذيربط در اين زمينه پيگير هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنيم، حسين ذوالفقاری معاون امنيتی انتظامی وزير کشور صبح امروز در حاشيه جلسه ستاد عالی هماهنگی زائران اربعين حسينی که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص آخرين اخبار از اسيدپاشی‌های صورت گرفته در اصفهان، با بيان اينکه هنوز مظنونان اصلی اين حادثه شناخته نشدند، گفت: در اين زمينه همه مسئولان و دستگاه‌های ذيربط پيگير قضيه هستند و به عنوان مثال ۱۹۱ هزار نفر از يک قشر در اين پرونده مورد بررسی قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حقيقتا کارهای زيادی برای پيگيری اين موضوع صورت گرفته و در اين پرونده ما کارهای فنی از جمله چهره‌نگاری را انجام داديم. حتی موتورسيکلت‌های مشکی رنگی که در اصفهان هستند در اين بررسی مورد مستثنی نشدند.

ذوالفقاری با بيان اينکه هم‌اکنون کارهای آناليز برای شناسايی متهمان اصلی صورت می‌گيرد، تصريح کرد: با مجموع اقداماتی که در اين زمينه انجام داديم، افراد مورد بررسی به زير ۱۰۰ نفر رسيده‌اند.

معاون امنيتی انتظامی وزير کشور گفت: چهره‌نگاری‌های انجام شده در اختيار مردم قرار گرفته تا در امر شناسايی کارمان راحت‌تر باشد. تيم کشف جرم در اين زمينه بسيار جدی است و همه دستگاه‌ها از سپاه و وزارت اطلاعات نهايت همکاری را دارند و اطلاعات خود را در اختيار دوستان آگاهی قرار می‌دهند.

وی در پاسخ به اين سوال که اين امکان وجود دارد که متهم اصلی اسيدپاشی در اصفهان خارج از کشور بوده است، تصريح کرد: ما نمی‌توانيم اين را به صراحت بگوييم و اظهارنظر قطعی در اين زمينه نمی‌تواند کرد.

معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور خاطرنشان کرد: آنچه مشخص و قابل اهميت است، پيگيری جدی همه مسئولان از جمله سران سه قوه در زمينه مسئله اسيدپاشی است که ما به صورت هفتگی گزارش خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه می‌دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016