چهارشنبه 26 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار جزايری: پيوند ميان خارج و فعالان فتنه مجددا برقرار شده است، نبايد به سرانجام مطلوب مذاکرات اميد داشت

معاون ستاد کل نيروهای مسلح گفت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که يک سر آن در خارج و سر ديگر آن دست کسانی است که مستقيم و غيرمستقيم در فتنه ۸۸ دست داشتند و اين پيوند مجددا برقرار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، سردار سيد مسعود جزايری معاون ستاد کل نيروهای مسلح در حاشيه کنگره دانشجويی شهدای استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آينده مذاکرات هسته‌ای گفت: اينکه انتظار آثار مثبت قابل توجهی از مذاکرات داشته باشيم، با ابهام مواجه است.

وی با تاکيد بر اينکه بايد تلاش کنيم تا بهترين مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشيم، افزود: نبايد اميد زيادی به يک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.

جزايری افزود: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مايل نيستند که امورات ما بر اساس عدالت و بر اساس حقوق قانونی و بين‌المللی که ما از آن برخورداريم حل و فصل شود.

معاون ستاد کل نيروهای مسلح تصريح کرد: آنان تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگيرند و يا آن را با مانع مواجه کنند.

جزايری همچنين درپاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه عليه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که يک سر آن در خارج با حمايت آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستی و سر ديگر آن دست کسانی است که مستقيم و غيرمستقيم در فتنه ۸۸ دست داشتند و اين پيوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به اين وسيله نظام را با چالش مواجه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016