جمعه 28 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مصباح‌: تفکیک جنسیتی باعث پیشرفت علمی می‌شود

mesbah-121.jpg
محمدتقی مصباح یزدی٬ عضو مجلس خبرگان٬ گفت که «برخی می‌گویند ما اشتباه کردیم که در ۸ سال گذشته گفتیم انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است و باید در برابر غرب کوتاه بیاییم».

وی در دیدار با «رییس و جمعی از مسوولان بسیج دانشجویی قم»٬ گفت: «غرب زده‌های جامعه ما می‌گویند که اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید از غرب الگو برداری بکنیم و فرهنگ آن‌ها را هم به جامعه‌مان وارد کنیم در غیر این صورت به هیچ پیشرفتی دست پیدا نمی‌کنیم».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری نسیم٬ مصباح‌یزدی اضافه کرده: «مسوولان فرهنگی ما اقدامی را جهت مقابله با فرهنگ غربی انجام نمی‌دهند و این به دلیل این است که خود موافق این فرهنگ هستند. رفتار و کرداربرخی از افراد با عمل آن‌ها مطابقت ندارد چون در ظاهر یک حرفی را می‌زنند که به آن اعتقاد ندارند و در عمل اندیشه ذهنی خود را دنبال می‌کنند».

رییس موسسه «امام خمینی» همچنین از تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها دفاع کرد و گفت: «تفکیک جنیستی دانشگاه‌ها نه تنها مانع پیشرفت نمی‌شود بلکه سبب می‌شود تا سطح علمی دانشجویان افزایش یابد».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016