جمعه 28 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار سلامی: گسترش بیماری‌های ابولا و آنفلوآنزا کار غرب است

139307281314323033883834.jpg
به گزارش دیگربان: حسین سلامی٬ جانشین فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید کشورهای غربی از دستاوردهای علمی «سوء‌استفاده» کرده و از راه نشر بیماری‌هایی چون ابولا و آنفلوآنزای خوکی و مرغی در جهان «مقاصد شوم» خود را توسعه می‌دهند.
آقای سلامی از اینکه غرب از این راه «انسان‌های بی‌گناه» را در معرض «سموم» این نوع بیماری‌ها قرار داده٬ انتقاد کرده است.

به گفته وی٬ کشورهای غربی پیشرفته‌ به شکل «نظام‌یافته» از راه افزایش تولید گازهای گلخانه‌ای و رقیق شدن لایه ازن، از بین بردن آب‌های شیرین و تولید هزاران هواپیمای بمب افکن بمب اتمی و شیمیایی و میکروبی برای ایجاد «غم٬ وحشت٬ نگرانی و ناامیدی» در سطح جهان تلاش می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سلامی مدعی شده در اندیشه غرب «کشتن» انسان‌های بیگناه حتی در مقیاس «صد‌ها هزار نفری» هم قابل توجیه است اما در اندیشه اسلامی حتی کشتن یک انسان بیگناه هم «قابل توجیه» نیست.

مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست تلاش می‌کنند با نسبت دادن همه مشکلات جهان به رهبران کشورهای پیشرفته جهان٬ افکار عمومی داخلی را منحرف کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016