یکشنبه 30 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بانک ها، بستر بيشترين تخلفات اداری


ناصر سراج

شهرکرد - ايرنا - «ناصر سراج» رييس سازمان بازرسی، با بيان اينکه بيشترين تخلفات اداری کشور در سيستم بانکی اتفاق می افتد، از تشديد نظارت بر نحوه عملکرد سيستم بانکی خبر داد.

سراج در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه سيستم بانکی و بانک ها بيشترين آمار تخلفات اداری را در کشور داراست، اظهار داشت: بانک ها در کشور رسالت خود را فراموش کرده و به بنگاه داری مشغول شده اند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بيان اينکه برخی از کارکنان بانک ها، اعتبارات و تسهيلات را به سمت و سوی نامناسبی سوق داده اند، گفت: سازمان بازرسی درصدد است با اعمال سياست های تشويقی و تنبيهی در راستای تغيير مديريت نادرست برخی بانک ها اقدام کند.

وی بيان داشت: بر اين اساس در استان ها برای بانک ها پرونده هايی تشکيل شده و موارد صحيح و ناصحيح پرداخت وام و تسهيلات دقيق تر از گذشته بررسی می شود.

سراج بيان داشت: در اين سيستم مديران لايق تشويق می شوند و ارتقاء می گيرند و مديران نالايق تنزل درجه خواهند داشت.

وی در زمينه تخلفات برخی شرکت های سهامی خاص در سال های اخير در کشور نيز گفت: برای حل مشکل اختلاس و کلاهبرداری برخی از اين شرکت های سهامی خاص، سهام اين شرکت ها به سهامی عام تبديل می شود و شرکت هايی که درمدت کوتاهی بدون فعاليت اقتصادی و با دلالی سهام آنها رشد چشمگيری داشته، توسط سازمان بازرسی شناسايی و به مقامات قضايی معرفی می شود .

رييس سازمان بازرسی کل کشور به منظور شرکت در آيين معارفه مديرکل بازرسی چهارمحال و بختياری به شهرکرد سفر کرده است .

'محمدمهدی طباطبايی مهريزی' روز شنبه در آيينی به عنوان مديرکل جديد بازرسی چهارمحال وبختياری منصوب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016