شنبه 6 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله به اصلاح‌طلبان در همایش شورای‌ نگهبان

139308071.jpg
دیگربان - همایش فصلی شورای نگهبان با سخنرانی یک عضو ارشد «جبهه پایداری» به محلی برای حمله به میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی٬ محمد خاتمی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی و اصلاح‌طلبان تبدیل شد.

محمود نبویان٬ عضو «جبهه پایداری» به عنوان یکی از سخنرانان این همایش در اظهاراتی صریح حملات٬ انتقاد‌ها و ادعا‌‌های تازه‌ای علیه رقبای سیاسی محافظه‌کاران تندرو مطرح کرد.

نبویان ادعا کرده «سران فتنه» سال ۱۳۸۸ قانون اساسی جدیدی نوشته بودند که در هیچ یک از بند‌های آن نامی از اسلام نبود و هدف نهایی‌اش «براندازی نظام» بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در این جلسه اعلام کرده محمد خاتمی چهار نفر را واسطه کرده بود با علی خامنه‌ای در بیمارستان ملاقات کند که رهبر نیز در پاسخ گفته بود خاتمی را «باغی» می‌داند.

نبویان در ادامه سخنان خود محمد خاتمی را یکی از «سران فتنه» نامیده که در سال ۸۸ با «آگاهی کامل» و با هدف «براندازی نظام» نقش‌آفرینی می‌کرد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنرانی خود به بررسی عملکرد دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی پرداخته و انتقاد‌های تندی متوجه آنها کرده است.

وی افزوده در این دولت‌ها به خصوص دولت خاتمی٬ رهبر جمهوری اسلامی تا جایی تحت فشار قرار گرفت که در یک سخنرانی اعلام کرد اگر فشار‌ها زیاد شود٬ ایران را «کربلا» خواهد کرد.

این روحانی محافظه‌کار قتل‌های زنجیره‌ای رخ داده در دوران خاتمی را پروژه اصلاح‌طلبان برای زدن علی خامنه‌ای دانسته است.

سخنران صریح محمود نبویان علیه اصلاح‌طلبان در همایش فصلی شورای نگهبان می‌تواند نشانه روشنی از ردصلاحیت نامزد‌های اصلاح‌طلب در انتخابات آتی مجلس باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016