پنجشنبه 11 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صفار هرندی: نمی‌دانم حصر موسوی و کروبی چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحويل می‌گيرند

صفار هرندی گفت : نميدانم اين چگونه حصری است که ميتوانند به راحتی با بيرون تماس برقرار کرده و بيانيه و نظریه صادر کنند و صبح به صبح نان داغ و تازه را از دست نگهبانان خود بگيرند .

به گزارش پايگاه خبری «تيک»، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه همايش ۹ دی کرج در سالن شهيدان نژاد فلاح برگزار شد گفت : نميدانم اين چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحويل ميگيرند ، با بيرون ارتباط دارند و تا اين حد هم از آن ناله ميکنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه از همان حصر هم بيانيه و نظريه صادر ميکنند گفت : نميدانم اين چگونه حصری است که آنها ميتواند ارتباط داشته باشند و تازه از آن شکوه هم ميکنند و اگر فرصت بيشتری پيدا کنند دست به کارهای بشتری ميزنند ، به تازگی هم به آنها گفته شده ميتوانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوند و هوا بخورند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت : خيلی ها فکر ميکنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقايع سال ۸۸ به حصر خانگی افتادند در حالی که اينگونه نيست و رأفت نظام اسلامی بيش از يکسال به آنان فرصت داد تا شايد متنبه شده و اظهار پشيمانی کنند.

صفار هزندی افزود : ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضيه سوريه ورود پيدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه ای ديگر هدايت ميکردند و از اين جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.

وی گفت : حالا آنها منفور تر هستند که آبرو و مصلحت کشور و مردمی را به خطر انداختند يا کسانی که آنها را از آشوبگری منع کردند؟

اين مسئول خاطر نشان کرد: آنها مصالح کشوری را به خطر انداختند که برای استقلال و اقتدارش خونهای زيادی ريخته شده و پايمردی های زيادی توسط مردم و فرزندان شهيدشان انجام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016