پنجشنبه 11 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حدادعادل: ظلم موسوی و کروبی بالا‌تر از جنايت صدام بود

نماينده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: فتنه ۸۸ يک امتحان بزرگ برای مردم ايران بود.

به گزارش پايگاه خبری «تيک» Tik.ir، غلامعلی حداد عادل درهمايش طلايه داران بصيرت که درمسجد جامع تربت حيدريه برزگار شد، اظهارکرد: ظلمی که سران فتنه به انقلاب کردند بيشتر ازجنايات صدام درحق ملت ايران بود، آنها با تمام وقاحت اين انقلاب را که به دست روحانی ، مرجع تقليد وعالمی همچون امام راحل ايجاد شده واکنون با هدايت عارفی بزرگ مانند رهبر معظم انقلاب اداره می شود وصدها هزار شهيدی که برای اين انقلاب تقديم شده بدون هيچ سندی محکوم به تقلب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: خروش مردم قهرمان ايران درنهم دی ماه سال ۱۳۸۸ هنگامی که عده ای فريب خورده داخلی با تحريک سرسپردگان خارج نشين وحمايت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قصد خودنمايی داشتند ، با حضور يکپارچه خود درصحنه دفاع از انقلاب ورهبری حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان همه بد خواهان انقلاب اسلامی زدند و ثابت کردند که هرکسی به حريم مقدسشان تجاوز کند در برابر او خواهند ايستاد و برای دفاع از کيان اسلام وانقلاب ، جان خودشان را تقديم خواهند کرد.

حداد عادل تصريح کرد: البته دشمنان انقلاب اسلامی که بعد از پيروزی انقلاب همه روزه به طرفدارانشان وعده درهم شکستن نظام جمهوری اسلامی را می دهند بايد بدانند پايه اين انقلاب ونظام با خون بهترين عزيزانمان آبياری شده وآن انقلابی که ريشه اش از خون شهدا آبياری شده درهم ريختنی نيست.

وی افزود: بعد از فتنه ۱۳۸۸ هرچه زمان می گذرد جنايات فتنه گران بيشتر برای مردم روشن می شود، مردم ايران در۹ دی ما ۸۸ به طور خود جوش طوفانی به پا کردند و تمام فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه درفتنه ۸۸ افرادی که سکوت کرده و يا دوپهلو حرف زدند و از حق دفاع نکردند از سوی طرد شدند، خاطرنشان کرد: فتنه ۱۳۸۸ يک امتحان بزرگ برای مردم ايران بود که فتنه گران وبرخی خواص درآن مردود شدند.

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به شهرستان تربت حيدريه درجمع کارکنان سپاه ۶۱ محرم با اشاره به اينکه خوشبختانه مردم کشورمان با هوشياری وبصيرت خود تمام توطئه‌ها و ترفندهای اين افراد ساده لوح را نقش بر آب کردند، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام با شايعه جلوه دادن تقلب در انتخابات می خواستند به نظام مقدس جمهوری و باورهای دينی وانقلابی ملت ضربه بزنند .
وی گفت : اکنون وظيفه ماست که اين روز حماسی وماندگار را که در تاريخ اسلامی به ثبت رسيده به نسل‌های آينده منتقل کنيم، تجزيه و تحليل حرکت عظيم وحماسی مردم درنهم دی نشان ازجايگاه برجسته و والای انقلاب اسلامی درجهان دارد.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با يادآوری اينکه درخرداد ماه سال ۸۸ انتخاباتی آزاد ودموکراتيک با حضور ۸۵ درصدی مردم برگزار شد اما سران فتنه نگذاشتند حلاوت وشيرينی اين حضور به کام مردم بماند، افزود : هيچ کس فکر نمی‌کرد که اوج بی شرمی فتنه ‌گران به حدی برسد که در روز عاشورا حرمت شکنی کنند وپرچمهای عزای سيد وسالار شهيدان را به آتش بکشند وبه مقدسات اين ملت توهين کنند.

حدادعادل تصريح کرد: مردم پس از حرمت شکنی در روز عاشورا صبرشان لبريز شده و در نهم دی ماه سال ۸۸ و دريک حرکت عظيم به مانند دريا با موج حماسی و ايرانی خود به فتنه پايان دادند.

رييس فراکسيون اصولگريان مجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره به توطئه جبهه استکبار عليه کشورمان افزود: نفت، خون تمدن نظام امروز می باشد وجبهه استکبار نگران استقلال کشورهای نفت خيز است .

وی با بيان اينکه درحال حاضر دشمنان اسلام نفت را به هرقيمتی که می خواهند ازکشورهای مزدورشان درمنطقه خريداری کرده وتجهيزات نظامی‌شان را قيمت دلخواه می فروشند، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تنها کشور اسلامی مستقل و مقتدری است که درپايتخت خودش برای آن تصميم گيری می شود و جبهه استکبار از اين می‌ترسد که اين الگو درساير کشورهای ديگر پياده شود.

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: اين استقلال، استعداد و پيشرفت نظام اسلامی ايران خطر بزرگی برای دشمنان بوجود آورده و به همين منظور آنان دائم درحال توطئه‌چينی عليه کشورمان می‌باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016