جمعه 12 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
11 دی» نادر فتوره‌چی با شکايت بهاره رهنما تفهيم اتهام شد
پرخواننده ترین ها

آیت الله جوادی آملی: غرب یک «باغ وحش منظم» است

1524227.jpg
به گزارش دیگربان٬ عبد‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید قم گفته غرب یک «باغ وحش منظم» است و غربی‌ها در صورتی که کره مریخ را هم فتح کنند در آنجا جنگ جهانی به راه خواهند انداخت.

آقای جوادی آملی این مطلب را در انتقاد از برخورد‌های «دوگانه» غرب در مسائل مربوط به حقوق بشر بیان کرده و افزوده غربی‌ها دستشان به «جنایاتی» چون جنگ جهانی اول و دوم آلوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مرجع تقلید پیش‌تر گفته بود «بی‌توجهی» به دین در دانشگاه‌های غربی موجب بروز دو جنگ جهانی اول و دوم شد و ۳۵ سال است که غرب به جمهوری اسلامی «چشم» می‌گوید.

بسیاری از این روحانیون در شرایطی که جامعه ایران با مشکلات فراوان سیاسی٬ اقتصادی٬ اجتماعی و فرهنگی دست و پنجه نرم می‌کند٬ مدعی هستند جامعه «دینی و ولایی» ایران تبدیل به الگویی برای سایر کشور‌های جهان شده است.

آن‌ها همچنین می‌گویند براساس تعالیم دین اسلام الگوی مناسبی از زندگی بشر آماده ارائه دارند و علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نیز «مرد نمونه» جهان امروز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016