جمعه 12 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مهدی طائب: ایران در سوریه و عراق بسیج تشکیل داده است

IMAGE634443540620021760.jpg
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: قرار بود طلبه‌های آموزش دیده و جان بر کف وهابی که بمب به خودشان می‌بستند و آن را منفجر می‌کردند، به ایران سرازیر شوند اما به سوریه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک» Tik.ir، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و 12 دی‌، مصادف با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان یزد در سال 1386 با اشاره به اینکه امروز سالروز آغاز ولادت امام زمان (عج) است، اظهار داشت: امام زمان (عج)، از مکه ظهور خواهد کرد و مکه امروز در دست تکفیری‌هاست.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها، اسرائیل و آمریکایی‌ها با ظهور امام زمان (عج) مشکل دارند، عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری خاتمی، سیدحسن نصرالله به تهران و به دیدار مقام معظم رهبری آمد و پس از سفر او، سعید حجاریان به عنوان ایدئولوژیک دولت اصلاحات نوشت که مشکل دنیا با ما، مسئله هسته‌ای نیست بلکه امام زمان (عج) است.

طائب با بیان اینکه حضرت بقیةالله‌الاعظم، امام حسین (ع) زمان است، افزود: امام زمان (عج) هر روز فریاد می‌زند که هل من ناصر ینصرنی.

وی با بیان اینکه بچه شیعه‌ای که می‌خواهد امام زمان (عج) را یاری کند، باید اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند خاطرنشان کرد: در فتنه 88 حرفی که موسوی گفته بود در شعارهای هوادارانش در خیابان‌ها مشخص شد که فریاد می‌زدند «نه عزه، نه لبنان».‌ و جای تعجب است.

وی با بیان اینکه تمام هدف اسرائیل این است که ملت ایران را از آنچه دارند، ساقط کند، افزود: اسرائیل غاصب تلاش می‌کند ملت ایران را از آنچه امروز بر آن تکیه دارند و مقدس می‌شمارند، بازگرداند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طائب بیان کرد: ‌آمریکا افغانستان را گرفت تا ما را بترساند و همه چیز را از پس از ترس، رها کنیم اما برعکس شد و در مورد عراق نیز همین اتفاق افتاد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: اسرائیل غاصب دور تا دور ایران را توسط آمریکا گرفت اما در نهایت، در عراق در باتلاقی بزرگ فرو رفت.

وی با بیان اینکه مقدمات آزادی قدس شریف در حال فراهم شدن است، خاطرنشان کرد: امروز باید از آمریکا قطع امید کرد تا خدا راه را به ما نشان دهد.

طائب همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: عده‌ای به آمریکا برای رفع مشکلات اقتصادی امید بسته بودند و گمان می‌کردند اگر با آمریکا سازش کنند نفت ایران خریداری خواهد شد اما می‌بینیم که امروز آمریکا خود در گرفتاری‌های بیشماری دست و پا می‌زند.

وی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد امام زمان (عج) را از پس پرده غیب بیرون بیاورد و مقدمات ظهور را فراهم کند، باید بداند که در دهان افعی و شیر فرو می‌رود و آمریکا و اسرائیل افعی‌های این زمانه‌اند.

طائب در عین حال عنوان کرد: شیعیان بدانند زمانی که امام زمان (عج) ظهور کنند، دیگر اوباما در مرکز نخواهد بود زیرا امام زمان (عج) آنها را از کار و به زغم خودشان از قدرت بر می‌دارد و ترس آمریکا نیز از همین است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها تولید سال 66 هستند که هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه آمریکا در زمان نیکسون با به راه انداختن جنگ میان شیعه و سنی، تکفیری‌ها را علم کرد.

وی افزود: آنها طلبه وهابی تربیت کرده‌اند و وهابی‌ها شیعه را مشرک می‌دانند و کشتن مشرک را در هر کجا که باشد، واجب می‌شمرند اما در عوض به مسلمانان اهل سنت چند برابر شهریه دادند که حوزه علمیه وهابی در محل خودشان تشکیل دهند.

طائب یادآور شد: قرار بود این نیروهای آموزش دیده و جان بر کف که بمب به خودشان می‌بستند و آن را منفجر می‌کردند، به ایران سرازیر شوند اما به سوریه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیج می‌تواند ناجی اتفاقات سوریه و عراق باشد، عنوان کرد: ایران پیشنهاد تشکیل بسیج در سوریه را داد و عراق نیز پس از اینکه داعشی‌ها پنج استان را تسخیر کردند، از ایران کمک خواست و ایران بسیج مردمی را در عراق راه‌اندازی کرد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: در مجموع تمام فتنه برای این بود که نه غزه باشد و نه لبنان اما غزه و لبنان هستند و اسلام به آنجا صادر شده و اکنون دیگر راه قدس در راه باز شدن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016