شنبه 13 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار همدانی: موسوی و کروبی با توبه هم قابل بخشش نيستند

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: اگر سران فتنه توبه نيز کنند بخشودنی نيستند چرا که به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و خون شهدا اهانت کردند.‌

به گزارش پايگاه خبری «تيک»، سردار ‌حسين همدانی بعد از ظهر امروز در نخستين يادواره ۳۴ شهيد روستای طجر علوی ملاير برگزاری يادواره‌ها را کار بزرگ فرهنگی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری اين يادواره‌ها يک يادآوری برای آن است که بدانيم چه کسانی برای دفاع از مرز و بوم و نظام جمهوری اسلامی از خود گذشتند. وی بيان داشت: دفاع مقدس و شهدا ذخيره‌ای تمام نشدنی هستند و هر چه از اين ذخيره بيشتر استفاده کنيم ارزشمندتر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بيان اينکه شهدا امامزادگان عشقند و ما به آنها نيازمنديم، افزود: امروز ثمره خون مطهر شهدا به بار نشسته به طوری که در جهان نام ايران اسلامی به حرمت اين خون‌های مقدس می‌درخشد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها افزود: اين دستاوردها ثمره خون شهداست و جوانان کشورهای اسلامی از جمله حزب‌الله از شهدای ايران الگو گرفته‌اند.
سردار همدانی با اشاره به اينکه دشمنان نظام از همان ابتدای پيروزی انقلاب با ده‌ها فتنه و توطئه عليه کشورمان به پاخاسته‌اند گفت: امروز انقلاب ما به ديگر کشورها صادر شده و حزب‌الله به نيابت از شهدا در مقابل صهيونيست‌ها و استکبار می‌جنگد.

وی با اشاره به صحبت‌های نخست وزير رژيم صهيونيستی در خصوص قدرت حزب‌الله بيان داشت: او در اين سخنان به قدرت ايران در منطقه اذعان کرده و گفته ما می‌خواستيم دست ايران را از منطقه قطع و قدرت حزب‌الله را تضعيف کنيم اما ايرانيان حزب‌الله دوم را در سوريه راه‌اندازی کردند.
فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اوضاع داخلی سوريه اظهار داشت: مردم سوريه و دولتمردانش با حزب‌الله هستند و سوريه کشوری است که اجازه نداده دشمنان در اين کشور پايگاه داشته و به منافع خود برسند.

وی عنوان کرد: ما تجارب ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ده‌ها فتنه با مديريت آمريکا را به سوريه هديه کرديم که از صدها کشتی، تسليحات و ميلياردها دلار ارزشمندتر و بالاتر است.
سردار همدانی با اشاره به اقدامات تکفيری‌ها و داعش در کشورهای مسلمان، آنها را از نسل خوارج و شيطان دانست و ادامه داد: داعش با دلارهای نفتی عربستان مسلمانان را در راستای اهداف استکبار می‌کشند.

وی با اشاره به اينکه پيام شهدا برای همه ما درس است گفت: وصيت‌نامه شهدا را بايد برای مردم و نسل جوان بازگو کنيم.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بيان اينکه از نظر شهدا دنيا گردنه‌ای با پيچ و خم‌هايش بيش نيست افزود: زمانی می‌توان از اين گردنه عبور کرد که تابع امام و ولايت باشيم.
وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ افزود: اگر سران فتنه توبه نيز کنند بخشودنی نيستند چراکه به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و خون شهدا اهانت کردند.

سردار همدانی با بيان اينکه امروز نيز برخی افراد به بهانه‌های مختلف باعث ايجاد مشکلات داخلی در کشور شده‌اند افزود: اينها با دنياطلبی از مسير شهدا و ولايت خارج شده‌اند.
وی يادآور شد: امروز ايثارگری و فداکاری بيش از ۲۰۰ هزار نفر از ستارگان درخشان و جوانان گلگون کفن که ۳۴ نفر از آنها مربوط به روستای طجرعلوی است به ثمر نشسته و نتيجه داده است.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) بر ادامه مسير شهدا تأکيد کرد و تصريح کرد: برخلاف توطئه دشمنان، حتی مشکلات داخلی مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد نخواهد کرد.

دبير برگزاری يادواره شهدای روستای طجر علوی ملاير با اشاره به اينکه همه ما وامدار خون شهدا هستيم اظهار داشت: امنيت و آسايش امروز ما مرهون خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس است. قاسم ملکی با اشاره به پرونده درخشان مردم روستای طجر علوی در دوران‌ پيروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس افزود: مردم اين روستا در سال ۴۲ و همچنين اوايل پيروزی انقلاب با حضور در تظاهرات‌ها و راهپيمايی‌ها سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند.
وی تقديم ۳۴ شهيد و ۲۵۰ جانباز و ايثارگر را از افتخارات روستای طجر علوی ملاير برشمرد و افزود: اين سند افتخار با وجود جمعيت ۵۰۰ نفری اين روستا در کشور بی‌نظير است.

دبير برگزاری يادواره شهدای روستای طجر علوی ملاير با بيان اينکه از يک سال گذشته برنامه‌ريزی‌های لازم با همکاری مسئولان و مردم روستا برای برگزاری اين يادواره انجام شده، اضافه کرد: اين يادواره با محوريت دو شهيد شاخص اين روستا «سيد علی اصغر حسينی» و «شهيد پنجعلی کاظمی» با حضور با شکوه مردم و مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.

وی از همه مسئولان و دست‌اندرکاران برای برگزاری باشکوه اين يادواره تقدير کرد و افزود: اميدواريم در سال‌های آتی نيز شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر اين يادواره باشيم.

در اين مراسم نيز پيام معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد کشور نيز توسط مدير بنياد شهيد استان همدان برای حاضران قرائت شد.

در ادامه حاضران با مداحی مداحان کشوری حاج محسن طاهری و حاج غلامعلی کويتی‌پور در سوگ شهدا مرثيه‌سرايی و سينه زنی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016