پنجشنبه 18 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کانون نويسندگان ايران: حمله تروريستی به دفتر مجله "شارلی ابدو" محکوم است!

نويسندگان، روزنامه‌نگاران و مردم فرانسه

خبر حمله‌ی وحشيانه‌ی مرتجعين تروريست به دفتر مجله‌ی طنز "شارلی ابدو" و جان باختن دوازده تن از روزنامه‌نگاران، کاريکاتوريست‌ها و ديگر افراد بی‌گناه، موجی از خشم و اندوه ميان شاعران، نويسندگان و روزنامه‌نگاران ايران برانگيخته است. نويسندگان و مردم ايران در راه آزادی بيان بسيار قربانی دادهاند و به خوبی رنج و خشم شما را درک می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طراحان و عاملان اين جنايت هولناک، دشمنان آزادی انديشه و بيان و پيروان جهل و خرافه‌اند که هدفی جز استيلای عقبماندگی بر جهان ندارند. رهايی از اين بدانديشان جز برافراشتن پرچم آزادی بيان بی‌هيچ حصر و استثنا در سراسر جهان راه ديگری ندارد.

کانون نويسندگان ايران ضمن ابراز همدردی با شما همکاران گرامی، خانواده‌های قربانيان و مردم فرانسه، اين اقدام جنايتکارانه و ضد آزادی را به شدت محکوم می‌کند و اطمينان دارد که چنين اعمال ددمنشانه‌ای، کوچک‌ترين خللی در عزم و اراده‌ی شما برای دفاع از آزادی انديشه و بيان و ضديت با بيگانه ستيزی و نژادپرستی وارد نمی‌کند.

کانون نويسندگان ايران
۱۸ دی ۱۳۹۳


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016