چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
26 آبان» جزئيات دادگاه امروز مهدی هاشمی
23 شهریور» آخرين وضعيت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی رفسنجانی
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون امنيت ملی: مهدی هاشمی به دو سال حبس محکوم می‌شود

کريمی قدوسی پيرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجديد نظر به دو سال حبس تعليقی تبديل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «تيک»، کريمی قدوسی، نماينده نزديک به جبهه پايداری درباره دادگاه مهدی هاشمی گفته است: دو اتهام اصلی وی که در کيفرخواست مطرح شده است، مسائل اقتصادی و مباحث امنيتی و مسائل مرتبط با فتنه ۸۸ می‌باشد. اما مثل اين که در دادگاه اخير تنها به اتهامات اقتصادی ايشان رسيدگی شده و ظاهرا دادگاه در اين بخش به اتمام رسيده است. آن طور که ما مطلع شديم درباره موارد ديگر يعنی مسائل امنيتی و بحث فتنه؛ کسانی‌که مستندات خود را برای اين پرونده ارائه کرده بودند به دلايل فنی خودشان دوباره مستندات امنيتی را پس گرفته اند. بنابراين ظاهراً تنها با همان مسائل اقتصادی پرونده ايشان در حال جمع شدن است.

اين عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس پيرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی مدعی شده است: فکر می‌کنم بنابه قرائنی که وجود دارد، حکمی که برای وی صادر خواهد شد حداقلی بوده و حتی ممکن است که اين حکم در دادگاه تجديدنظر سبک تر نيز بشود. طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجديد نظر به دو سال حبس تعليقی تبديل می شود، و عملا پرونده برای هميشه بسته می‌گردد.

کريمی قدوسی بيان کرد: مراکز امنيتی ديگری مثل سپاه و... هم اطلاعات زيادی در اين‌باره دارند و خوب است برای اخذ اين اطلاعات هم اقدام شود چرا که سپاه اشراف خوبی بر مسائل امنيتی و سرويس‌های جاسوسی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016