جمعه 26 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

متهم شدن رئیس جمهور آرژانتین به کمک به متهمان ایرانی انفجار ۱۹۹۴

aa2c401a.jpg
العربیه - یک قاضی آرژانتینی که به پرونده خطرناک انفجار در این کشور رسیدگی می‌کند، در اتهامات مطرح شده علیه کریستینا فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین در کمک به مته‌مان برای محاکمه نشدنشان، تشکیک کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آلبرتو نمسان که بر تحقیقات جاری در پرونده انفجار ۱۹۹۴ مرکز یهودی بوینس آیرس آرژانتین که به کشته شدن دستکم ۸۵ نفر انجامید، چهارشنبه ۱۴ ژانویه گفت که فرنانندز با مجموعه‌ای از ایرانی‌های متهم در بمب گذاری مرکز یهودی، تماس برقرار کرد.

نمسان گفت که اقدام‌های فرنانندز و وزیر خارجه‌اش به منظور تبرئه مته‌مان در بمب گذاری صورت گرفته تا آرژانتین بتواند حبوبات خود را با نفت ایران مبادله کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما رادولف کانیکوبا کورال قاضی مسئول پرونده انفجار ۱۹۹۴ به شبکه رادیوی رسوی آرژانتین گفت که دادستان برای انجام تحقیقاتش فرناندز، با او مشورت نکرده است.

او افزود که اسناد و دلایلی که دادستان ارائه داده از جمله مکالمه‌های تلفنی شنود شده، دارای اشکال است.

او افزود: «شنود تماس‌های تلفنی بدون نظارت قاضی صورت گرفت از همین رو قابل نقص است. نسمان به صورت خودسر و بدون نظارت قضایی تحقیقات خود را انجام داده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016