یکشنبه 28 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
25 دی» درخواست وزير آموزش و پرورش برای عفو "معلمان بازداشت شده"
پرخواننده ترین ها

کمپين کانون صنفی معلمان ايران برای آزادی معلمان دربند

خبرگزاری هرانا- کانون صنفی معلمان ايران (تهران) طی فراخوانی از آغاز به کار کمپينی با هدف درخواست آزادی معلمان دربند، رسول بداقی و محمود باقری خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، کانون صنفی معلمان ايران (تهران) با صدور فراخوانی از هموطنان دعوت نموده تا از آزادی معلمان دربند آقايان رسول بداقی و محمود باقری حمايت نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در قسمتی از متن اين فراخوان آمده است «بيش از پنج سال از محبوس شدن رسول بداقی و حدود چهار سال از آغاز زندانی شدن محمود باقری ديگر معلم شريف کشورمان می‌گذرد. پنج سال است که رسول بداقی بدون حتی يک روز مرخصی در زندان به سرمی برد و اين درحالی است که سابقه دار‌ترين مجرمان توانسته اندازحق قانونی مرخصی زندانيان بهره‌مند شوند. دخترکان معصوم رسول بداقی سال هاست که آغوش پرمهر پدر را انتظار می کشند و فرزندان محمودباقری نيز در حساسترين دوران زندگی از راهنمايی ها و حمايت‌های پدر محرومند. اين همه، تنها و تنها به جرم دفاع صادقانه ازحقوق صنفی همکاران آن هم درنظام اسلامی بسيار شگفت انگيز و تاسف آور می نمايد».

اين کمپين طی اين فراخوان از هموطنان و اقشار مختلف کشور دعوت نموده است تا به اين کمپين بپيوندند و از خواست آزادی معلمان دربند حمايت نمايند.

برای کسب اطلاعات بيشتر و مراجعه به صفحه کمپين به اين لينک مراجعه نماييد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016