چهارشنبه 25 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست وزير آموزش و پرورش برای عفو "معلمان بازداشت شده"

خبرگزاری هرانا – وزير آموزش و پرورش در نامه‌ای از رئيس قوه قضاييه درخواست کرد با توجه به مناسبت‌های پيش رو، تعدادی از معلمانی که در بازداشت به سر می‌برند و حکم قضايی دارند، مورد عفو قرار گيرند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی درباره اقدامات صورت گرفته توسط اين وزارتخانه برای آزادی برخی معلمان عضو تشکل‌های صنفی فرهنگيان که در بازداشت به سر می‌برند، افزود: تمام تشکل‌های فرهنگيان دارای مجوز از وزارت کشور مورد احترام آموزش و پرورش هستند و از ديد ما به عنوان فرصت‌هايی برای آموزش و پرورش تلقی می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با ابراز اميدواری از اجابت نامه از سوی رئيس دستگاه قضا، افزود: وزير اطلاعات قول داده با تشکل‌های شناسنامه‌دار و قانونی فرهنگيان ديداری داشته باشد و هم اکنون در حال هماهنگی و برنامه‌ريزی برای انجام اين ديدار هستيم.

فانی ابراز اميدواری کرد، ديدار وزير اطلاعات با تشکل‌های فرهنگيان، جلسه مشکل گشايی برای ادامه فعاليت اين تشکل‌ها در قالب قانون احزاب باشد.

وی در پاسخ به اين پرسش که «آيا در وزارت آموزش و پرورش معلم ستاره دار وجود دارد يا خير؟»، گفت: همه معلمان ما عزيز هستند و چيزی تحت عنوان معلم ستاره‌دار نداريم.

فانی تأکيد کرد: همه معلمان ما مانند خورشيد بوده و روشنی بخش جامعه آموزش و پروش کشور هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016