پنجشنبه 9 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اطلاعيه وزارت اطلاعات درباره انتشار مطالب کذب و شايعه پراکنی در فضای مجازی

تهران - ايرنا - وزارت اطلاعات چهارشنبه شب با انتشار اطلاعيه ای با بيان اينکه به تازگی برخی در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب به نقل از وزير اطلاعات، درصدد تشويش اذهان عمومی هستند، اعلام کرد که بيانيه ها و اظهارنظر سيدمحمود علوی فقط از طريق سايت اين وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می شود.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، متن اطلاعيه اين وزارتخانه به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به آگاهی ملت شريف ايران می رساند، بيانيه ها و اظهارات وزير اطلاعات فقط از طريق سايت اين وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می گردد و ساير اظهار نظرها و بيانيه هايی که به نقل از ايشان در خارج از اين مجاری اعلام و يا منتشر می شود مورد تاييد اين وزارتخانه نيست.

همچنين وزارت اطلاعات همواره پيگيری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشويش اذهان عمومی می شود، برای خود محفوظ می داند.

متاسفانه به تازگی برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اهدافی که وزارت اطلاعات اشراف کافی بر آنها دارد، درصدد تشويش اذهان عمومی هستند.

به طور مثال در برخی از اين شبکه ها، نقل قول هايی ازحجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوی وزير اطلاعات مبنی بر «خروج مديرعامل يکی از بانک های خصوصی از کشور» منتشر شده که از اساس کذب محض است.

وزارت اطلاعات وظيفه دارد با اقدامات اطلاعاتی و شناسايی، با توليد و منتشرکنندگان اين شايعات که قصد برهم زدن فضای عمومی و امنيت کشور را دارند، به شدت برخورد کند و نتايج آن را به اطلاع مردم برساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016