یکشنبه 12 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ولايتی: همکاری ايران و روسيه در مورد سوريه سازنده بود

مشاور امور بين‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: همکاری ايران و روسيه مقاومت مردم و دولت سوريه را تحکيم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) علی‌اکبر ولايتی در مصاحبه با العالم گفت: روابط ايران و روسيه تاثير زيادی بر تغيير و ايجاد روابط منطقه‌ای و بين‌المللی دارد. ايران در سال‌های اخير روابط خود با روسيه را توسعه داده و منافع دو کشور پذيرای چنين سياستی بوده است. اين مسئله در سازمان شانگهای که روسيه، چين، ازبکستان، تاجيکستان و ديگر اعضا را در بر می گيرد بخوبی مشخص بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمهوری اسلامی ايران تاکنون به عنوان عضو ناظر در نشست‌های شانگهای حضور می‌يافت و اميدوريم اين عضويت بصورت کامل درآيد. مسکو نشست بعدی شانگهای را در روسيه رياست می‌کند و می‌تواند نقش مثبتی در تصميم گيری برای عضويت کامل ايران در شانگهای داشته باشد.

ولايتی درباره سوريه هم گفت: همکاری‌های ايران و روسيه سازنده بوده و اين همکاری باعث شده است دولت و مردم سوريه به رهبری قانونی بشار اسد مقاومت کنند.

وی گفت: ما در مورد عراق، لبنان و يمن هم با يکديگر همکاری داريم و تلاش می‌کنيم بحران‌ها را حل کرده و از دخالت بيگانگان جلوگيری کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016