دوشنبه 13 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در کنایه به روحانی: عرضه ایستادن مقابل آمریکا را ندارید٬ کنار بروید

0,,18229313_303,00.jpg
دیگربان - محمود احمدی‌نژاد پس از مدت‌ها سکوت وعده ظهور قریب‌الوقوع «امام زمان» را داده و در کنایه‌ای به حسن روحانی گفته اگر «عرضه» ایستادن مقابل آمریکا را ندارد از مقام خود کنار برود.

آقای احمدی‌نژاد این مطالب را در جمع گروهی از حامیان خود بیان کرده و حملاتی متوجه منتقدانش٬ حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی کرده است.

وی با اشاره به مواضع اعضای نهضت آزادی در ابتدای انقلاب درباره آمریکا از آن مواضع برای حمله به روحانی استفاده کرده و گفته «وقتی عرضه ایستادن در برابر امریکا را ندارید٬ چرا به مسئولیت‌های اجتماعی وارد شده‌اید؟»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس دولت دهم به منتقدان خود نیز تاخته و کسانی که تحمل نداشتند بشنوند هوگور چاوز در انتظار ظهور «امام زمان» بود را گروهی «کوته فکر» خوانده است.

احمدی‌نژاد به مناسبت ۱۲ بهمن نیز در اطلاعیه‌ای از ظهور قریب‌الوقوع «امام زمان» خبر داده و حملات خود به اکبر هاشمی رفسنجانی را از سر گرفته است.

وی در اطلاعیه خود آورده «هیچ دسته و گروه و فردی نمی‌تواند ادعای مالکیت انقلاب و دستاورد بزرگ آن، یعنی جمهوری اسلامی، را داشته باشد و انقلاب به هیچ فردی بدهکار نیست.»

احمدی‌نژاد در اطلاعیه خود افزوده «رفتار و اقدامات تاسف‌بار و غم انگیز برخی افراد بیگانه شده با آرمان‌های انقلاب، هیچ سنخیتی با جهت‌گیریهای اصیل انقلاب اسلامی ندارد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016