چهارشنبه 15 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نقدی، فرمانده بسیج: مشکلات با لبخند و قدم زدن برطرف نمی‌شود‌

فارس ـ رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ملت ايران برای مقابله با آمريکا ۲۵۰ هزار نفر از بهترين فرزندان خود را از دست داده است و برخی افراد بايد بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با اين جماعت مشکلات کشور حل نمی‌شود.

به گزارش فارس، سردار سرتيپ پاسدار محمدرضا نقدی شب گذشته در تجمع بزرگ بسيجيان شهرضا با بيان اينکه‌ پيروزی انقلاب اسلامی ايران حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی هزاران انسان والامقام و ايثارگر است و بايد شکرگزار اين نعمت بزرگ الهی باشيم، افزود: در وضعيتی که کشورهای غربی با چپاول ثروت‌های خدادادی اين مرزوبوم به حمايت‌های همه‌جانبه از رژيم پهلوی اقدام می‌کردند ملت شجاع و ايثارگر ايران به رهبری امام خمينی(ره) بر تمامی اين قدرت‌های پوشالی غلبه کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه ايجاد خفقان و ترس در سطح جامعه از مهم‌ترين برنامه‌های رژيم شاه برای مقابله با روند فزاينده فعاليت‌های انقلابی مردم بود، بيان داشت: رژيم پهلوی در زمينهٔ مديريت کشور آن‌چنان ضعيف و ناکارآمد بود که انتخاب وزيران نيز از سوی کشورهای غربی انجام می‌گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اينکه پس از پيروزی انقلاب اسلامی نام ايران به‌عنوان يک ابرقدرت بزرگ و تاثيرگزار در معادلات بين‌المللی مطرح می‌شود، افزود: در دوران پيش از پيروزی انقلاب اسلامی در اطراف تهران صحنه‌های دردناک حلبی‌آبادها و فقر و تنگدستی مردم بيداد می‌کرد و بسياری از امکانات اوليه از قبيل آب، برق، گاز و تلفن جايگاهی در زندگی مردم نداشت.

سردار نقدی با تشريح روند گسترده توسعه و تعالی همه‌جانبه کشور در دوران پس از پيروزی انقلاب اسلامی گفت: افزايش سن اميد به زندگی، توسعه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور، توسعه گردشگری، خودکفايی نظامی و صنعتی کشور و در مجموع بهبود غيرقابل قياس سطح زندگی مردم از مهم‌ترين مواردی به شمار می‌رود که تحقق آن از برکات پيروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در وضعيت کنونی کشور ايران در اکثر فناوری‌های نوين جزو کشورهای برجسته جهان مطرح است و توسعه صنعت فضايی، فناوری هسته‌ای، افزايش ضريب امنيت داخلی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترين دلايل تحقق اين موفقيت‌های بزرگ است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره اينکه رژيم صهيونيستی دوران زوال و نابودی خود را طی می‌کند، بيان کرد: رژيم صهيونيستی به دليل آگاهی از دوران سياهی که در انتظار دارد به تضعيف اساس اسلام روی آورده، اما تمامی اهداف پليد آن‌ها خنثی می‌شود.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اينکه شهدا و سرداران شهرستان شهرضا در طول دوران جنگ تحميلی فعاليت‌های گسترده‌ای داشته‌اند، افزود: عزت و عظمت امروز ايران در معادلات بين‌المللی حاصل مجاهدت شهدايی همچون همت، طباطبايی و حيدرپور است.

نقدی با اشاره به اينکه روحيه ملت ايران سازش‌پذيری با دشمنان را نمی‌پذيرد، گفت: مستکبران جهان همواره برای دستيابی به اهداف خود در ايران عده‌ای را نماينده خود قرار می‌دهند و در وضعيت کنونی نيز آزادی سران فتنه به‌عنوان مهم‌ترين مطالبه آن‌ها مطرح است.

وی اضافه کرد: ملت ايران برای مقابله با آمريکا ۲۵۰ هزار نفر از بهترين فرزندان خود را از دست ‌داده ‌و برخی افراد بايد بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با اين جماعت مشکلات کشور حل نمی‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود با اشاره به اينکه در حال حاضر کشور با مشکل تورم و بيکاری مواجه است، متذکر شد: راهکارهای حل اين مشکلات در اقتصاد مقاومتی تبيين شده است و بايد در اين عرصه مهم با تمامی توانايی وارد شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016