پنجشنبه 9 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محمدرضا نقدی٬ فرمانده بسيج: آمريکا عددی نيست و به ايران التماس می‌کند

دیگربان ـ محمدرضا نقدی گفته آمريکا «عددی» نيست و به ايران «التماس» می‌کند٬ مردم «دروغ‌های» شبکه‌های ماهواره‌ای را باور نمی‌کنند و عرصه علمی در دولت حسن روحانی «افت» کرده است.

آقای نقدی اين مطالب را دفاع از عملکرد ۳۵ ساله نظام جمهوری اسلامی و انتقاد از آمريکا٬ حکومت پهلوی و سياست‌های دولت حسن روحانی بيان کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی مدعی شده که جمهوری اسلامی توانسته آمريکا را «ذليل» کرده و محاطره اسرائيل را «تنگ‌تر» کند و بهتر است اسرائيلی‌ها «جان خود را برداشته و فرار کنند.»

نقدی ادامه داده مردم ايران خواهند توانست آمريکا را شکست دهند چراکه در حال حاضر مقام‌های آمريکايی به جمهوری اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای «التماس» می‌کنند.

اين فرمانده بسيج در بخش ديگری از سخنان خود از افزايش تاثير برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه اخلاق و خانواده بر مردم ابزار نگرانی کرده و در عين حال افزوده مردم «دروغ‌های» آن‌ها را باور نمی‌کنند.

وی گفته مشکل ما با شبکه‌های ماهواره‌ای مسائل اخلاقی و «فساد» آن‌ها است هرچند که ممکن است دو سه شبکه خوب هم در ميان آن‌ها وجود داشته باشد.

نقدی در سخنان خود به نقد دوران پهلوی نيز پرداخته و مدعی شده در آن زمان کوچک‌ترين انتقاد با زندان و شکنجه همراه بود.

آن‌طور که اين فرمانده بسيج ادعا کرده پيش از انقلاب افراد به جرم داشتن نهج البلاغه و يا قرآن ترجمه شده زندانی می‌شدند.

وی با نفی دوران پهلوی و تمجيد از عملکرد ۳۵ ساله جمهوری اسلامی نيز گفته ايران طی اين مدت پيشرفت‌های عملی فراوانی داشته هرچند که در دولت روحانی در عرصه علمی شاهد «افت جدی هستيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016