پنجشنبه 23 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حجت الاسلام طائب: مهدی هاشمی ردی از خود باقی نگذاشته، جرم او را می‌دانند اما مدرک ندارند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - حجت الاسلام طائب رئيس قرارگاه بصيرتی عمار امروز در جمع سپاهيان استان خراسان رضوی با اشاره به هدف انقلاب در خصوص مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: اينکه استکبار از اول انقلاب اين ملت را رها نکرده است، به خاطر اين است که امام فرمودند پرچم بايد به دست صاحب اصلی خود برسد.

به گزارش «انتخاب» ؛ وی با اشاره به دو مانع ظهور، افزود: اولين مانع اين است که سر راه حضرت ميدان مين است، ايشان تا بيايد با آتش نزديک و دور دشمن شهيد خواهد شد، دوم اينکه ايشان می‌خواهد دنيا را مديريت کند و برای اين مديريت نيازمند نيروست و من معتقدم اين حکومت فقط برای تربيت نيرو آمده است، اين حکومت عامل ريزش ورويش است، اگر اين حکومت نبود هم سره از ناسره مشخص نمی‌شد و هم ما کار ياد نمی‌گرفتيم.

طائب افزود: زمانی من گفتم دليل اينکه اينقدر در کشور در جاهای مختلف دعوا داريم، به خاطر داشتن نيروی زيادی است. در زمان انتخابات همه‌ی آن کسانی که نامزد شدند، از ولايتی گرفته تا غرضی و جليلی و قاليباف، اگر پايشان به آمريکا می‌رسيد، در آن کشور يک نفر مثل اين‌ها گير نمی‌آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه سخنان قبل خود اظهار کرد: اگر امام زمان در مشهد ظهور می‌کرد ما هيچ مشکلی نداشتيم اما ظهور در مکه است و مکه امن نيست.

به نوشته صبح طوس، طائب افزود: البته تا دو ماه پيش دستور اين آتش نزديک با عبدالله پادشاه سابق عربستان بود، عبدالله واقعاً قدر بود و يک کلمه پرت و پلا نمی‌گفت و قوی اداره می‌کرد، مرگ عبدالله برای ما فرقی ندارد اما آنچه ما را خوشحال کرد، اين است که عربستان در قله بحران سازی و در حالی که خودش در بحران قرار داشت، رئيسش عوض شد. بدترين کار در بحران، تعويض مديريت است و خدای متعال در حساس‌ترين زمان عربستان را دچار تغيير مديريت کرد.

وی در خصوص پادشاه جديد عربستان گفت: به جای عبدالله، سلمان آمد که از لحاظ هوش درست نقطه‌ی مقابل عبدالله است، سلمان آلزايمر دارد. می‌گفتند چندی پيش سلمان به نخست وزير ليبی گفته حال برادر ما قذافی چه طور است؟!

رئيس قرارگاه عمار ادامه داد: خدا رو شکر آتش نزديک تا حدودی حل شده است اما آتش دور را چه کنيم؟ اوبامای خبيث و پست فرمانده کل قوای آمريکاست و اختيار همه‌ سلاح‌های هسته ای در دستان اوست، تا حضرت ظهور کند، بعد از چند دقيقه مکه نابود می‌شود.

وی افزود: امام فرمود اگر می‌خواهيد حضرت بيايد بايد ميدان مين را جمع کنيد، ما روايت داريم وقتی حضرت بيايد سلاح‌ها از کار می‌افتد اما کجا آمده است که اين اتفاق با معجزه رخ می‌دهد؟

مهدی هاشمی حرفه ايست

طائب در ادامه در پاسخ به سؤال يکی از حضار در خصوص پس گرفتن شکايت از مهدی هاشمی از سوی وزارت اطلاعات، گفت: مگر مهدی هاشمی را برای شکايت سازمان اطلاعات گرفته بودند؟ پرونده هاشمی سنگين تر از اين حرف‌هاست منتهی چون اين فرد حرفه ای بوده است ردی از خود باقی نگذاشته، جرم را می‌دانند اما مدرک ندارند.

وی افزود: جرم مهدی هاشمی جهانی است و حتی ممکن است با بازجويی آن آمريکا يا ملکه انگلستان نيز مفتضح شوند، پرونده اين فرد واقعاً خبيث است.

رئيس خبرگان به احتمال زياد آيت الله شاهرودی است

رئيس قرارگاه عمار در پاسخ به سؤالی ديگر در خصوص رياست مجلس خبرگان، اظهار کرد: رياست مجلس خبرگان در دوره اخير به احتمال زياد به آقای شاهرودی خواهد رسيد، در دوره بعد بستگی دارد انتخابات چگونه برگزار شود و چه کسانی بيايند اما پيش بينی من اين است که ديگر رئيس مجلس خبرگان هاشمی رفسنجانی نخواهد شد مجلس خبرگان تهديد تغيير رهبری نداريم. ما در ايران کسی که بخواهد آقا را عوض کند نداريم. در اين کشور اگر آقا از فيلتر مردم نگذرد، ديگران حتماً نمی‌گذرند.

وی ادامه داد: مردم در رهبری چند معيار می‌خواهند که آن معيارها در شرايط کنونی اکسير اعظم است، کسی علم مطلق است و واقعا مانند جامعيت آقا در دنيا نداريم.يک نفر اينقدر قدرت دارد اما هيچ وقت از آن استفاده نمی‌کند. ما مثل اين نداريم.

مشکل اساسی هاشمی اين است که مسائل را دير متوجه می‌شود

طائب گفت: بعضی می‌خواهند مجلس خبرگان را محدود کنند رهبری قرار دهند. يعنی جايی که رهبری حرفی بزند جو سازی کنند. هاشمی رفسنجانی اينطوری بود.

وی با بيان اينکه من هاشمی رفسنجانی را آدم بدی نمی‌دانم، گفت: مشکل اساسی هاشمی اين است که مسائل را دير متوجه می‌شود. يعنی صحبتی که الان نياز است، ۱۰ سال بعد متوجه می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016