دوشنبه 27 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دريافتی های جديد در مجلس هشتم از رحيمی

تهران - ايرنا - کمال الدين پيرموذن نماينده اردبيل گفت: براساس اطلاعات رسيده برخی از نمايندگان مجلس هشتم ۳۰ تا ۹۰ ميليون تومان از دولت نهم پول گرفته اند که برای رسيدگی به آن شکايتی به کميسيون اصل نود تقديم کرده ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


.«کمال الدين پيرموذن» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ايرنا، افزود: يکی از نمايندگان امروز به من می گفت که محمدرضا رحيمی معاون اول دولت دهم برای خريدن و وامدار کردن نمايندگان مجلس هشتم به دولت، مبلغی حدود ۳۰ تا ۹۰ ميليون تومان به هر کدام از کانديداهايی که در انتخابات مجلس رای آورده بودند، پرداخت کرده است.

وی با بيان اين که اين اقدام برای خريدن و وامدار کردن نمايندگان بوده است، اظهار داشت: برخی از نمايندگان بر اين نظر بودند که مجلس هشتم به ما ربطی ندارد، اما ملت بداند که قطعا آن را پيگيری خواهيم کرد.

نماينده مردم اردبيل در مجلس نهم اضافه کرد: اين ميزان مبلغ نشان می دهد که صحبت های رحيمی درباره پرداخت يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان به نمايندگان نادرست بوده و اگر مبلغی هم پرداخت شده قبل از انتخابات با نام کمک به مساجد شهرستان ها بوده اما تا کنون هيچ سخنی درباره دريافت ۳۰ تا ۹۰ ميليون تومان توسط برخی از نمايندگان مجلس هشتم از دولت نهم به ميان نيامده است.

وی ادامه داد: شکايتی نيز در اين زمينه تهيه و به کميسيون اصل نود تقديم کرديم و رييس کميسيون اصل نود نيز در اين زمينه قول داده تا حصول نتيجه نهايی به اين شکايت رسيدگی شود.

عضو کميسيون صنايع مجلس تصريح کرد: ما فکر می کرديم که رحيمی به ۱۷۰ نفر از نمايندگان مجلس هفتم که می خواستند کانديدای مجلس هشتم شوند نفری ۵ ميليون تومان پول داده اما با صحبت هايی که امروز شد به اين نتيجه رسيديم که اين گونه نيست بلکه نمايندگان خاصی پس از انتخابات در مجلس هشتم بسيار بيشتر از اين ميزان دريافت کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016