پنجشنبه 23 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير دادگستری: هيچ منعی برای اجرای حکم رحيمی وجود ندارد

بندرعباس - ايرنا- وزير دادگستری گفت:'خوشبختانه نظام و دستگاه قضايی نشان داده در صدور و اجرای حکم محمدرضا رحيمی هيچ حريم، حاشيه امن و مانعی وجود ندارد و نخواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



حجت الاسلام مصطفی مصطفی پورمحمدی روز پنجشنبه پس از پايان شورای اداری هرمزگان در گفت و گو با ايرنا افزود:اجرای اين حکم در قوه قضاييه تشريفات عادی خود را می گذراند و هيچ فرآيند خاصی در اين زمينه وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش ديگری نيز اظهار کرد:در زمينه مبارزه با انوع قاچاق از جمله کالا و مواد مخدر مجازات ها تاکنون بازدارنده نبوده و نيازمند تجديدنظر است.

وزيردادگستری تصريح کرد:تمام بخش های نظام به ضرورت اين تجديدنظر و مبارزه مبنايی و اساسی با قاچاق پی برده اند و اين نگاه در تمام بخش ها وجود دارد.

محمدرضا رحيمی معاون اول دولت محمود احمدی نژاد در پرونده اختلاس از بيمه ايران، با رای شعبه ۱۱ ديوان عالی کشور به پنج سال و ۹۱ روز حبس و پرداخت ۲۸ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال رد مال و ۱۰ميليارد ريال جزای نقدی محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016