دوشنبه 4 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
2 اسفند» افزايش قيمت گاز و برق در بودجه ۹۴
29 بهمن» آب و برق گران شد
پرخواننده ترین ها

افزايش ۲۰ درصدی قيمت برق

خبرگزاری تسنيم: معاون وزير نيرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: قيمت برق خانگی و کشاورزی ۱۰ درصد و قيمت برق تجاری ، صنعتی و عمومی ۲۰ درصد از اول اسفندماه افزايش يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری تسنيم، هوشنگ فلاحتيان با اشاره به اينکه هزينه برق ۷۰ درصد مشترکان برق کشور کمتر از ۷ هزار تومان در ماه است، افزود : با افزايش قيمت برق، اين مشترکان حدود ۷۰۰ تومان افزايش خواهد يافت که مبلغ ناچيزی است.

وی گفت: گرچه اين ميزان افزايش قيمت برق پاسخگوی نياز ما نيست اما دولت به منظور همراهی با اقشار آسيب پذير با افزايش بيش از آن موافقت نکرده و قرار است نياز وزارت نيرو از محل‌های ديگر تأمين شود.
فلاحتيان اظهار داشت: قرار بود براساس قانون ۳۰ درصد به قيمت برق افزوده شود که با آن موافقت نشد و به طور ميانگين با افزايش قيمت ۱۷ درصدی موافقت شده است.

وی درباره عوارض برق که در طرح قبوض درج می شود، گفت: عوارض برق که در سال جاری ۳۰ ريال به ازای هر کيلووات است، تغيير نمی‌کند. اين مبلغ عوارض در بخش توسعه برق روستايی و انرژی های تجديدپذير هزينه خواهد شد. عوارض برق از همه مشترکان به غير از مشترکان روستايی و کشاورزی دريافت می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016