چهارشنبه 29 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آب و برق گران شد

bargh-180215.jpg

مهر ـ نمايندگان مجلس شورای اسلامی با تصويب بندی وزارت نيرو را موظف کردند به ازای هر کيلو وات ساعت برق، ۳۰ ريال به عنوان عوارض در قبوض مشترکين شهرها درج کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بررسی بندهای درآمدی لايحه بودجه در دستور مجلس قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



نمايندگان مجلس با تصويب بندی مقرر کردند حکم ماده ۱۱۹ قانون برنامه پنجم توسعه در مورد معافيت‌ها و تخفيفات گمرکی در قانون امور گمرکی و در ساير قوانين مصوب جاری است.

نمايندگان ملت همچنين با تصويب بند ديگری، وزارت نيرو را مکلف کردند علاوه بر بهای برق، به ازای هر کيلو وات ساعت برق فروخته شده، مبلغ ۳۰ ريال به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه، درج و از مشترکين برق از جمله باغ شهرها و خانه باغ‌های اطراف روستاها و شهرها به استثنای مشترکين خانگی روستايی و چاه‌های کشاورزی دريافت نمايند. وجوه حاصله به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واريز می‌شود.

همچنين نمايندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش درآمدی لايحه بودجه ۹۴ با تصويب بند «هـ» از تبصره ۹ اين لايحه، وزارت نيرو را مکلف کردند که از طريق شرکت‌های آبفای شهری سراسر کشور علاوه بر دريافت نرخ آب بهای شهری به ازای هر مترمکعب فروش آب شٌرب مبلغ ۱۵۰ ريال از مشترکين آب، دريافت و به خزانه‌داری کل کشور واريز کنند، وجوه فوق به عنوان درآمد شرکت ذيربط محسوب نشده و مشمول ماليات می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016