چهارشنبه 6 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نخستین کنسرت یک موزیسین آمریکایی در ایران پس از انقلاب (+عکس)

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به اجرای برنامه " باب بلدن" 58 ساله موزیسین جاز اهل نیویورک در جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران پرداخته است.

به گزارش عصر ایران نیویورک تایمز می نویسد این نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در ایران است که یک موزیسین آمریکایی در ایران به اجرای برنامه می پردازد.

بر اساس این گزارش بلدن روز جمعه در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه پرداخت و با تشویق ممتد حاضران در سالن مواجه شد.

یکی از حاضران از بالکن با صدای بلند فریاد زد :" باب دوستت داریم."

باب نیز در واکنش به تشویق حاضران در سالن با لبخند گفت:" اجرای برنامه در ایران افتخار بزرگی برای من است." این سخنان باب با تشویق بیشتر حضار در جلسه مواجه شد.

تشویق اجرای برنامه بلدن در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت:
439751_315.jpg

بلدن جایزه جشنواره موسیقی "گرّمی" آمریکا را به عنوان تهیه کننده برتر در کارنامه خود دارد. او یک آهنگساز بوده و در سبک جاز به تولید آثار موسیقی می پردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بلدن - که خود ساکسیفون می نوازد- و گروه او در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداختند.

نیویورک تایمز می نویسد بلدن در مدت اقامت 4 روزه خود در تهران در برنامه های مختلفی اجرا داشت. به نوشته این روزنامه او ساعاتی پیش از اجرای برنامه در شب اختتامیه جشنواره موسیقی فجر به همراه " پیت گلجت" 35 ساله ترمپت زن گروهش ، به استادیوم سرپوشیده آزادی رفت تا در مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی به اجرای برنامه بپردازد.

بلدن و گلجت در افتتاحیه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در کنار گروه موسیقی ایرانی به اجرای برنامه پرداختند و آهنگ معروف " ای ایران " را نواختند. این مراسم به طور زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش شد.

بلدن در مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در استادیوم 12 هزار نفری آزادی:
439752_692.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016