چهارشنبه 6 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

"چگونه فمینیسم بر زنان چادری جمهوری اسلامی هم تاثیر گذاشته"

femZanehCHDRI.JPG
افشای توطئه های خصمانه غرب برای نابارور کردن ایرانیان
دیگربان - کبری خزعلی، عضو شورای انقلاب فرهنگی می‌گوید قصد آمریکایی‌ها از طولانی کردن مذاکرات٬ تغییر آمارهای جمعیتی ایران است٬ نگاه فمینیستی حتی بر زنان چادری نیز تاثیر گذاشته و تحصیل زنان توانایی باروری را از آنها می‌گیرد.

خانم خزعلی افزوده آمریکایی‌ها به توصیه برژینسکی٬ مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا وارد گفتگو‌های طولانی با جمهوری اسلامی شده‌اند تا نسل ایرانیان را تغییر دهند.

وی مدعی شده غربی‌ها در ادامه موفقیت در رواج بدحجابی در ایران٬ حملۀ خاموش به وسیلۀ «عقیم‌سازی» را نیز طراحی کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو شورای انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش با تائید تاثیر اندیشه‌های فمینیستی در کشور افزوده حتی زنان چادری هم به علت تاثیرپذیرفتن از فمینیسم٬ دربارۀ برخی از احکام اسلامی موضع می‌گیرند.

به گفته وی دشمن تلاش دارد از راه‌های گوناگون٬ زنان را در مقابل نظام قرار داده و با برنامه‌های افزایش جمعیت مقابله کند.

وی اولویت تحصیل و اشتغال نسبت به ازدواج و فرزندآوری در میان زنان ایرانی را مخالف اسلام دانسته و از نظر اسلام بزرگ‌ترین کرامتِ زن را همسرداری و فرزندآوری اعلام کرده است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی از این که مجلس ۵۰ درصد سهیمه دانشگاه‌ها را به زنان اختصاص داده٬ انتقاد کرده و افزوده دخترها باید در چند رشته خاص آن هم در بعضی مواقع و برای کرامت انسانی تحصیل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016