جمعه 15 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آخن (آلمان): مراسم روز جهانی زن، "نقش زنان در سینما" با حضور مانلی شجاعی‌فرد و کاتينکا فايستل فیلمسازان ایرانی و آلمانی، ۷ مارس

چندین سال است که کانون ره‌آورد روز زن را با همکاری چند نهاد آلمانی مانند "دفتر برابری حقوق شهرداری آخن" و "کارگاه فرهنگ‌ها" برگزار می‌کند. «کلوپ بین‌المللی زنان - زراپتیمیست» یکی دیگر از این گروه‌هاست که برای دومین بار در این مراسم مشارکت می‌کند. خانم هیلده شاید، که یکی از شهرداران شهر آخن است، سرپرستی این پروژه را به عهده دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موضوع امسال برنامه را به نقش زنان در دنیای سینما اختصاص داده‌ایم. مهمانان ما ´مانلی شجاعی‌فرد، کارگردان سینمای ایران و خانم کاتینکا فایستل، فیلمساز آلمانی و عضو «انجمن برابری حقوق کارگردانان زن آلمانی» می‌باشند. سخنرانان ما به بحث و بررسی مشکلات و موانع پیش روی زنان در زمینه کارگردانی و تهیه فیلم از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قانونی در دو کشور ایران و آلمان می‌پردازند و به پرسش‌های حاضران در این‌باره پاسخ خواهند گفت.

در بخش هنری برنامه یک گروه رقص هندی به هنرنمایی خواهد پرداخت. مجری این برنامه خانم پروفسور کراوزه، استاد دانشگاه کاتولیک آخن است.

کارزار پشتيبانی از نسرين ستوده و يارانش در دنيا از سوی شبکه همبستگی با حقوق بشر در ايران اعلام شده است.

کانون ره‌آورد اکسيون امسال خود را در روز جهانی زن که ۷ مارس برگزار خواهد شد به حمايت از اين کارزار اختصاص داده است.

خواسته نسرين، حق کار برای همه است. خواسته‌ای بدون خشونت، مدنی و در چارچوب پيمان‌نامه جهانی حقوق بشر.

همه با هم، با هر گرايش و مرامی از اين کارزار نسرين ستوده و همراهانش پشتيبانی می‌کنيم.

از شما دعوت می‌کنیم در این مراسم که روز شنبه ۷ مارس ۲۰۱۵ در آمفی‌تئاتر ساختمان اصلی دانشگاه آخن برگزار می‌شود حضور به‌هم رسانید.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه را در پوستر ضمیمه مشاهده می‌کنید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016