دوشنبه 11 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع تعدادی از کسبه خيابان ۱۷ شهريور مقابل مجلس

تعدادی از کسبه خيابان ۱۷ شهريور تهران در اعتراض به از بين رفتن درب تجاری اين خيابان و ايجاد محدوديت تردد در آن، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، کسبه خيابان ۱۷ شهريور پس از تجمع خود در نامه‌ای از مجلس و رياست آن خواستند تا پيگير موضوع رفع محدوديت‌های تردد در خيابان ۱۷ شهريور باشند؛ چراکه پس از ايجاد سنگفرش و ممنوعيت تردد به مدت سه و نيم سال است که کسبه اين خيابان سرگردان و بيکار و در شرف ورشکستگی هستند.

در اين نامه از نماينده شهرداری و اقدام در ايجاد غرفه‌های موقت در خيابان ۱۷ شهريور انتقاد شده است.

***

تجمع اصناف خيابان ۱۷ شهريور در مقابل شورای شهر
پياده روی آئينی به پاتوق زنان خيابانی تبديل شد

خبرگزاری پانا: نزديک به ۲۰۰ نفر از کسبه و اهالی خيابان ۱۷ شهريور شمالی در اعتراض به تغيير اين خيابان به پياده راه در مقابل شورای شهر دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، کسبه اين محل از رکود و کسادی مغازه های اين خيابان پس از تغيير وضعيت به پياده راه انتقاد داشتند و اعلام کردند شهرداری تهران به هيچ کدام از وعده هايش در زمان آغاز اين پروژه عمل نکرده است.

به گفته يکی از اهالی محل، خلوتی اين پياده راه اين مکان را محل مناسبی برای زنان خيابانی و موادفروشان کرده است.

به گفته اهالی محله ۱۷ شهريور شهرداری حاضر به خريد اين املاک به قيمت روز نيست و هيچ طرح و برنامه ای برای ساماندهی اين پياده راه ندارد.رفت و آمد افراد مسن به دليل عدم توقف ون ها در ميانه راه يکی از مشکلات ديگر ساکنان اين محدوده است.

به گفته يکی از اهالی با وجود پيگيری از شهرداری، مجلس و شورای شهر تا کنون به هيچ کدام از مشکلات آنها رسيدگی نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016