جمعه 15 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سپاه در سوریه گرو‌ه‌های کشاب تشکیل داده است

hamedani.jpg
حسین همدانی٬ جانشین قرارگاه مرکزی «امام حسین» از تشکیل گروه‌هایی از سوی سپاه پاسداران در سوریه به نام «کشاب» خبر داد.

آقای همدانی گفته این گروه‌ها ویژه نوجوانان «سنی»، «علوی»، «مسیحی» و «اسماعیلیه» سوریه است تا سپاه بتواند از طریق این گروه‌ها منظور و اهداف خود را بهتر به این جوانان برساند.

به نظر می‌رسد این گروه‌ها کارکردی هم‌چون گروه‌های «شجره طیبیه صالحین» بسیج در ایران داشته باشند که مهم‌ترین هدف آن‌ها آموزش‌های عقیدتی نوجوانان و خردسالان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هدف مشترک این طرح‌ها تربیت نیرو‌هایی برای آینده‌ای نه‌چندان دور است که در راه باور‌ها و اعتقادات خود حاضر به «جانفشانی» هستند.

جانشین قرارگاه مرکزی «امام حسین» در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل «بسیج مردمی» در سوریه به عنوان یکی دیگر از «دستاورد‌های» سپاه پاسداران در این کشور نام برده است.

همدانی در عین حال مهم‌ترین فعالیت سپاه پاسداران در سوریه را فعالیت‌های مستشاری و فرهنگی نامیده و از این فعالیت‌ها اظهار رضایت کرده است.

جمهوری اسلامی در سه سال اخیر چندین گروه نظامی در سوریه به منظور مبارزه با مخالفان بشار اسد تشکیل داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016