چهارشنبه 27 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نيروی انتظامی خوزستان: حادثه پس از بازی فولاد و الهلال هيچ مصدومی و کشته‌ای نداشت

معاون اجتماعی فرمانده نيروی انتظامی خوزستان با بيان اينکه حادثه پس از بازی فولاد و الهلال هيچ مصدومی نداشته است گفت: اين حادثه مصدوم و کشته نداشته و موارد منعکس شده تکذيب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سيد رحمان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص تشويشی که پس از بازی فولاد و الهلال در اطراف استاديوم الغدير اهواز اتفاق افتاد، اظهار کرد: پس از پايان اين بازی، تعدادی از تماشاگران با هم درگير شدند و منجر به پرتاب سنگ و ترقه در خيابان شد.

وی افزود: يگان ويژه برای آرام کردن وضعيت وارد عمل شد و اوضاع را آرام کرد؛ اين درگيری‌ها هيچ مصدومی نداشت و تنها با پرتاب ترقه يک دستگاه خودروی سواری پليس آتش گرفت و به سرعت خاموش شد.

معاون اجتماعی فرمانده نيروی انتظامی خوزستان گفت: در اين حادثه، شبکه‌های بيگانه برای ايجاد التهاب بين مردم و تشويش اذهان عمومی اخبار کذبی از اين حادثه منعکس کردند.

موسوی با تاکيد بر اينکه در اين درگيری‌ها تعدادی از افراد دستگير شدند تصريح کرد: تعدادی به صورت ميدانی خارج از محوطه استاديوم رها شدند و تعدادی نيز با ضمانت آزاد شدند؛ تعدادی نيز با ضمانت آزاد خواهند شد که در حال انجام است.

وی در پايان عنوان کرد: اين حادثه مصدوم و کشته نداشته و موارد منعکس شده تکذيب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016