یکشنبه 24 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
30 بهمن» پشت پرده گرد و غبار در خوزستان
28 بهمن» "حق حيات مردم جنوب غرب ايران در خطر است"
پرخواننده ترین ها

خودسوزی یک دستفروش مقابل شهرداری خرمشهر

خبرگزاری هرانا – یک شهروند ۳۴ ساله خرمشهری به نام یونس در اعتراض به جمع کردن دکه میوه فروشی اش و در اعتراض به وضعیت معیشتی اش، مقابل شهرداری خرمشهر خود را آتش زد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری (شنبه) یک جوان ۳۴ ساله خرمشهری به نام یونس پس از اینکه دکه میوه فروشی اش توسط مامورین شهرداری برچیده شده، در اعتراض به این اقدام خود را مقابل شهرداری این شهر آتش زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته منابع محلی این شهروند خرمشهری با استفاده از یک گالن بنزین دست به خودکشی زد، با حضور مامورین و آتش نشانی خرمشهر، نامبرده به بیمارستانی در اهواز منتقل شده است، گفته میشود با بیش از ۷۰ درصد سوختگی حال وی بسیار نامناسب است.

لازم به یادآوری است رفتار مامورین شهرداری بخصوص واحد مقابله با سد معبر در شهرهای مختلف کشور تا کنون حوادث متعددی به جای گذاشته است، در مورد این شهروند خرمشهری نیز گزارش شده است درخواست مجوز نامبرده از مدتها پیش به شهرداری ارایه شده بود که این درخواست بدون پاسخ مانده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016