پنجشنبه 28 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نامه ۳۶۰ تن از نمايندگان مجلس آمريکا به کاخ سفيد برای ارائه جزئيات مذاکرات به کنگره

فارس ـ رئيس مجلس نمايندگان آمريکا گفت: نامه‌ای با امضای ۳۶۰ نماينده مجلس نمايندگان از هر دو حزب به کاخ سفيد ارسال شده که خواستار ارائه جزئيات مذاکرات هسته‌ای به کنگره است.

جلسه استماع مجلس نمايندگان آمريکا با حضور «آنتونی بلينکن»، قائم‌مقام وزارت خارجه آمريکا لحظاتی پيش آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اد رويس رئيس کميته روابط خارجی مجلس نمايندگان آمريکا در ابتدای اين جلسه استماع مدعی شد که تحريم‌های وضع شده توسط کنگره ايران را پای ميز مذاکره آورده است.

وی همچنين مدعی شد ايران با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی درباره فعاليت‌های هسته‌ای قبلی خود همکاری نکرده است.

رويس مدعی شد ايران نقشی مخرب در خاورميانه دارد و بسياری از متحدان آمريکا معتقدند ايران در حال تجاوزگری در منطقه است.

رئيس مجلس نمايندگان آمريکا با بيان اينکه تحريم‌ها ايران را به پای ميز مذاکره آورده گفت که کنگره بايد بتواند توافق هسته‌ای احتمالی با ايران اعمال نظر کند.

وی افزود امروز، نامه‌ای با امضای ۳۶۰ نماينده مجلس نمايندگان از هر دو حزب به کاخ سفيد ارسال شده که خواستار ارائه جزئيات مذاکرات هسته‌ای به کنگره است.

در ادامه «اليوت انگل»، نماينده ارشد دموکرات گفت کنگره در برابر هر گونه تلاش برای به حاشيه کشاندن اين نهاد مقاومت خواهد کرد.

«آنتونی بلينکن»، قائم مقام وزارت خارجه آمريکا در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت که پيشرفت‌های در برخی موضوعات حاصل شده اما اختلافات در پاره‌ا موضوعات ديگر پابرجاست.

بلينکن در ادامه درباره وضع تحريم‌های جديد از سوی کنگره در حين مذاکرات هشدار داد و با بيان اينکه اين تحريم‌ها خلاف توافق موقت ژنو هستند گفت در صورت چنين اقدامی واشنگتن مقصر شکست مذاکرات قلمداد خواهد شد.

وی گفت در صورت وضع تحريم‌های جديد اين آمريکا است که منزوی می‌شود نه ايران.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016