پنجشنبه 28 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عراقچی: هنوز درباره هيچ چيزی توافق نشده است

عراقچی با تأکيد بر اينکه اعداد و ارقامی که گفته می‌شود گمانه‌زنی‌ است تصريح کرد: به هيچ يک از اين اعداد و رقم‌ها نبايد اهميت داد تا اينکه به مجموعه‌ای از توافقات دست يابيم.

واحد مرکزی خبر ـ مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ايران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته‌ای ايران در برخی محافل رسانه‌ای مطرح می‌شود گفت: هنوز هيچ چيزی توافق نشده، حتی مواردی که مورد توافق قرار گرفته است مورد توافق نهايی نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس عراقچی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سيما (واحد مرکزی خبر) به لوزان سوئيس افزود: ما اين اصل را از روز اول گفته‌ايم که هيچ چيزی توافق نمی‌شود مگر اينکه درباره همه چيز توافق شود.

وی با تأکيد بر اينکه اعداد و ارقامی که گفته می‌شود گمانه‌زنی‌ است تصريح کرد: به هيچ يک از اين اعداد و رقم‌ها نبايد اهميت داد تا اينکه به مجموعه‌ای از توافقات دست يابيم.

معاون وزير امور خارجه در پاسخ به اين سؤال که آيا گفتگوها بيست و نهم اسفند تمام می‌شود يا تمديد خواهد شد گفت: ما اين آمادکی را داريم که اگر لازم باشد گفتگوها را تمديد کنيم اما هنوز تصميمی در اين باره گرفته نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016