چهارشنبه 5 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گزارشی از کارزار "حق کار، حق دگرانديشان" در دورتموند آلمان

"از آنجا که در جمهوری اسلامی شهروندان زيادی به خاطر دگرانديشی از کار و تحصيل محروم شده اند، مبارزه مدنی نسرين ستوده و همراهانش برای دفاع از خود در برابر تجاوز به حق کار، تبديل به يک حرکت اجتماعی برای دفاع از حق کار همه دگرانديشان شده است و همه روزه تعدادی از شهروندان از تهران و ديگر نقاط کشور، برای پشتيبانی از اين خواسته در مقابل کانون وکلا در تهران, به او می‌پيوندند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



شبکه "همبستگی برای حقوق بشر در ايران" با حمايت تعداد بيش از پنجاه نهاد حقوق بشری در دفاع از حق کار برای دگرانديشان در سطح جهانی اقدام به برگزاری اکسيون های اطلاع‌رسانی در شهرها و کشورهای مختلف نموده است.

حاميان مادران پارک لاله ايران, يکی از نهادهای اين شبکه در شهر دورتموند آلمان در دفاع از حرکت مدنی حق کار برای دگر انديشان و با تاکيد هميشگی بر خواسته های مادران پارک لاله ايران, با گروه "تظاهرات دوشنبه ها" که بيش از ۱۰ سال است در آلمان فعاليت می کنند, با برگزاری گردهمايی های هفتگی حمايت خود از اين مبارزه مدنی در ايران اعلام می کنند.

در دومين گردهمايی هفتگی حاميان مادران پارک لاله در دورتموند, دوشنبه ۲۳ مارس ۲۰۱۵, حاضران آلمانی و ايرانی راجع به حق کار در قوانين حقوق بشری, مذاکرات هسته ای و تاثيرات آن در روند ادامه نقض قوانين حقوق بشری در ايران و حمايت از حرکت مدنی نسرين ستوده و يارانش صحبت کردند.

از تلاش‌های شهروندی نسرين ستوده و يارانش پشتيبانی کنيم
حاميان مادران پارک لاله - دورتموند/ آلمان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016