شنبه 8 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه کننده در زندان اوین است


مصطفی عزیزی

خبرگزاری هرانا – مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه کننده‌ی سرشناس تلوزیون، ۱۲ بهمن ماه سال گذشته بازداشت و همچنان در زندان اوین به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه کننده‌ی سرشناس تلوزیون ۱۲ بهمن سال ۹۳ بازداشت و به انفرادی‌های بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از تحمل حدود یک ماه انفرادی در بند ۲ الف تحت مدیریت سپاه پاسداران، اواسط اسفندماه به بند ۸ سالن ۷ زندان اوین منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت “آقای عزیزی به توهین به رهبری، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی، تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی متهم شده است و قاضی رسیدگی کننده به پرونده ایشان نیز قاضی صلواتی تعیین شده است” این منبع مطلع افزود “شایان ذکر است که آقای عزیزی مقیم کشور کانادا است و برای دیدار با خانواده‌ی خود به ایران سفر کرده بود که یک ماه پس از بازگشت، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.”

لازم به ذکر است آقای عزیزی، نویسنده و تهیه‌ کننده‌ی سابق برنامه‌های تلویزیونی ایرانی است که در دهه‌ی ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ مسابقه‌ی تلاش و مجموعه‌ی تلویزیونی مسافر و راه بی پایان را که از برنامه‌های پربیننده‌ی تلویزیون بودند تهیه کرد.

آقای عزیزی از سال ۱۳۶۵ نویسنده و سردبیر برنامه‌های علمی و آموزشی شبکه سراسری رادیو ایران بود. از سال ۱۳۶۹ به تلویزیون رفت و مدیر واحد انیمیشن کامپیوتری شد. در عین حال مدیریت گروه مهندسی نرم‌افزار صدا و سیما نیز بعهده او بود. تولید برنامه‌های تلویزیونی را در همین سال‌ها آغاز کرد و به عنوان تهیه کننده با تلویزیون هم‌کاری داشت.

عزیزی عضو آسیفای بین‌المللی است و چهار سال مدیرعامل آسیفای ایران (انجمن بین‌المللی سازندگان و دوست‌داران فیلم‌های انیمیشن است) بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016