شنبه 8 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت کشور: کشف مخفيگاه گروه های تروريستی در سیستان و بلوچستان

سخنگوی وزارت کشور گفت: در پی اقدامات امنيتی در هفته‌های پايانی سال گذشته در سيستان و بلوچستان، مخفيگاه گروهک‌های تروريستی کشف شد و تعداد قابل توجهی از آنها دستگير شدند.

حسينعلی اميری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با تسنيم، درباره آخرين وضعيت دستگيری اعضای گروهک تروريستی جيش‌العدل در سيستان و بلوچستان و مرزهای شرقی کشور، گفت: خوشبختانه در پايان سال گذشته در حوزه امنيتی و در سيستان و بلوچستان به لطف خدا کارهای بسيار خوبی انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در پی اقدامات امنيتی که در سيستان و بلوچستان و در طی هفته‌های پايانی سال گذشته در اين منطقه انجام شد، مخفيگاه گروهک‌های تروريستی کشف شد و تعداد قابل توجهی از آنها هم دستگير شدند که البته بايد اين توفيقات را مرهون همدلی و همکاری همه نيروهای امنيتی، انتظامی، مرزداری، سپاه پاسداران و شورای تأمين استان سيستان و بلوچستان بدانيم.

سخنگوی وزارت کشور، اظهار داشت: تعدادی از عوامل، آمرين و قاتلينی که در سنوات گذشته افرادی را به شهادت رسانده بودند، دستگير شده‌اند که خوشبختانه اين کار در حال تکميل است و اين پرونده هر روز نسبت به قبل تکميل‌تر می‌شود.

اميری با بيان اينکه روند تکميل اين پرونده خيلی خوب بوده و پيشرفت‌های خيلی خوبی نيز حاصل شده است، خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها، عوامل ناامنی از سال ۱۳۸۶ به بعد معلوم و مشخص و تعدادی هم دستگير شده‌اند که فعلا اين مقدار از جهت امنيتی قابل انتشار است که در آينده و به موقع اطلاع‌رسانی بيشتری صورت خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016