یکشنبه 9 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
9 فروردین» هديه وزير انرژی آمريکا به صالحی
9 فروردین» آغاز تدوين يک متن در صورت حل مسائل باقيمانده هسته‌ای
پرخواننده ترین ها

آسوشيتدپرس: موافقت ايران با انتقال تمام اورانيوم غنی‌شده خود به روسيه - تکذیب ایران

برخی منابع مدعی شده‌اند ايران با انتقال تمام اورانيوم غنی‌شده خود به خاک روسيه موافقت کرده است.

به گزارش پايگاه خبری «تيک» (Tik.ir)، يک رسانه آمريکايی از قول برخی منابع مدعی شده ايران در رايزنی‌های هسته‌ای با انتقال تمام اورانيوم غنی‌شده خود به روسيه موافقت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آسوشيتدپرس که معمولاً به خبرسازی درباره برنامه هسته‌ای ايران شهرت دارد از قول مقامات نزديک به مذاکرات اين خبر را منتشر کرده است.

منابع مورد استناد اين رسانه آمريکايی همچنين مدعی شده‌اند ايران به طور موقت پذيرفته از ۶۰۰۰ دستگاه سانتريفيوژ و «يا حتی کمتر» در سايت غنی‌سازی اصلی خود استفاده کند.

***

خبر انتقال اورانيوم به روسيه را تکذیب شد

يک مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ايران موضوع انتقال اورانيوم از ايران به روسيه را تکذيب کرد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته ای خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اعزامی به لوزان سوييس، يک مذاکره کننده ارشد هسته ای ايران گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس مبنی بر اين که قرار است اورانيوم ايران به روسيه منتقل شود را حاوی نکات غير دقيق دانست و آن را رد کرد.

وی افزود: انتشار چنين اخباری از سوی برخی از رسانه های غربی در جهت اخلال در روند مذاکرات صورت می گيرد و البته اقدامی بيهوده و غيرحرفه ای است.

هم چنين محمد جواد ظريف و فرانک والتر اشتاين ماير وزيران خارجه ايران و آلمان طی دو روز گذشته برای دومين بار در چارچوب مذاکرات جامع هسته‌ای ديدار کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016