سه شنبه 11 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اردوغان: سفرم به تهران را به خاطر اعتراض نمايندگان مجلس ايران لغو نمی کنم؛ آنها در سطح من نيستند

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - رئيس جمهور ترکيه طی اظهاراتی توهين آميز اعلام کرد سفر خود به ايران را به سبب انتقادات نمايندگان مجلس شورای اسلامی ايران لغو نمی کند.

به گزارش «انتخاب»، الجزيره، رجب طيب اردوغان تاکيد کرد آنها (نمايندگان مجلس شورای اسلامی ايران) در سطح من نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اردوغان که در روياهايش خود را امپراتور عثمانی نوين می بيند، در کنفرانس خبری در استانبول تاکيد کرد اظهارات وی مبنی بر ضرورت عدم دخالت در امور يمن ناشی از احترام به وحدت ارضی يمن است.

وی گفت: ما اصرار داريم نيروهايی که در امور يمن دخالت می کنند از آنجا خارج شوند. برخی از ايرانی ها به سبب اين اظهارات از من انتقاد کردند. يکی از آنها نايب رئيس يکی از کميسيون های مجلس شورای اسلامی ايران و ديگری شخصی است که او را نمی شناسم. آنها در سطح من نيستند.

اردوغان افزود: اين افراد تعيين نمی کنند که من به ايران سفر کنم يا نه. اين که بروم يا نروم به ما مربوط می شود. ما هستيم که در اين باره تصميم می گيريم. برنامه سفر من به ايران به قوت خود باقيست ولی امور يمن را نيز دنبال می کنيم. تحولات يمن برای ما بسيار مهم است. تصميمات ما متناسب با تحولاتی خواهد بود که در آنجا روی می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016