چهارشنبه 12 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: محو اسرائیل غیر قابل مذاکره است

175954_852.jpg
فارس: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حطاب به بسییجیان پیامی را صادر کرد که بخشی از متن آن را در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر بی پایان و حمد وسپاس به پیشگاه خداوندی که نعمت جمهوری اسلامی رابه ما ارزانی داشت و نظامی را که همه مستکبران شرقی و غربی برای پایان آن ابتداروز شمار وبعد ماه شمار تعیین می کردند و تمام امکانات مادی و معنوی خود را برای تخریب و نابودی آن بکار بستند در تمامی طوفان های حوادث محافظت کرد، روز به روز آنرا اعتلا بخشید و در اوج اقتدار و سربلندی به 36سالگی رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادران و خواهران عزیز بسیجی؛
این روزها با مراجعات مکرر شما برای درخواست اعزام به جبهه های جهاد نظامی مواجه هستیم، به فضل پروردگار این جبهه ها مملو از مجاهدان بومی همان مناطق است و امروز نیازی به حضور شما نیست.

به برکت خون شهیدان بحمد الله امروز میدان مبارزه با غارتگران بین المللی و دنباله های آنان رزمنده کم ندارد، بلکه نیازمند کادرهای خود ساخته و همه جانبه ایست که بتوانند از ظرفیت های عظیم به میدان آمده بهره گیرند، و این یعنی ضرورت کار تربیتی و کادر سازی.

بدیهی است در این زمینه باید نگاهی همه جانبه به معروفات در تمام جنبه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... داشته باشیم، معروفات را با اولویت بندی ترویج و نهادینه کنیم و منکرات را با همان اولویتی که ولایت تعیین فرمودند از جامعه پاک کنیم.

اینها تکالیف امروز ماست و عمل به آن عمل مسیر رسیدن به میدان های بزرگتر را هموار می کند. با عمل مخلصانه مطمئن باشیم نوبت نقش آفرینی ما در صحنه های جهاد شهادت طلبانه هم بزودی خواهد رسید، محو اسرائیل موضوعی غیر قابل مذاکره است آزادی فلسطین عزیز هدف قطعی ماست، بحمدالله عالم هر روز برای تحقق این هدف آماده تر می شود، ما هم باید خود را برای ایفای نقش سرنوشت ساز در این میدان هر روز آماده تر کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016