شنبه 15 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جهانگیری: ممنوعیت رسانه‌ای محمد خاتمی به زودی حل می‌شود

اسحاق+جهانگیری.jpgاسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران گفته است که موضوع ممنوعیت رسانه‌ای "رئیس دولت اصلاحات" به زودی حل می‌شود.

بی‌بی‌سی: غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه بهمن سال گذشته در یک نشست خبری گفت که مطبوعات و رسانه‌ها حق‌ ندارند مطلب یا تصویری از محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری سابق ایران انعکاس دهند و در غیر این صورت با رسانه‌های متخلف برخورد خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از اعلام ممنوعیت رسانه‌ای محمد خاتمی، نام و عکس رئیس‌جمهوری سابق ایران به ندرت در رسانه‌های داخلی ایران منتشر شده و در موارد ضروری هم با عنوان "او" یا "یکی از سران اصلاح‌طلبان" و "رئیس دولت اصلاحات" از رئیس‌جمهوری پیشین ایران یاد شده است.

در خبر خبرگزاری ایلنا هم نامی از آقای خاتمی برده نشده و از او با عنوان "رئیس دولت اصلاحات" یاد شده است.

آقای جهانگیری به خبرگزاری ایلنا گفته است که موضوع "ممنوع التصویری" و "ممنوع البیانی" محمد خاتمی، "جزء اتفاقات لحظه‌ای و گذراست که انشالله به زودی حل خواهد شد."

دادستانی تهران ماه گذشته از کمیته جرایم سایبری خواسته بود سایت جماران و بهار نیوز را به دلیل انتشار مطلب و تصویر محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین ایران، فیلتر کند.

فیلتر سایت جماران تنها زمانی برداشته شد که این سایت عکس‌های محمد خاتمی را از روی سایت خود حدف کرد.

معاون اول حسن روحانی در گفت‌و‌گوی خود با خبرگزاری کار ایران گفته است که اصلاحات زیادی در فضای سیاسی کشور انجام شده و این مسیر (اصلاحات) ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016