سه شنبه 18 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
13 فروردین» حمله به پاسداران ايرانی در بازی آنلاين عربستانی
9 فروردین» سفر هاشمی رفسنجانی به عربستان لغو شد
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون فرهنگی مجلس: ميزان تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ايرانی هنوز محرز نشده


جمشید جعفرپور

عضو کميسيون فرهنگی مجلس با تاييد خبر تجاوز پليس عربستان به دو نوجوان ايرانی در فرودگاه جده بر اين مساله تاکيد کرد که هنوز ميزان تجاوز محرز نشده و محل ابهام است و بايد توسط پزشکی قانونی رسما اعلام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



جمشيد جعفرپور عضو کميسيون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با محکوم دانستن اين اقدام، گفت: حتما بايد سازمان حج الزيارت و وزارت خارجه در قبال اين تخلف بزرگ موضع گيری کند. همچنين در اين زمينه کاردار عربستان احضار شده و مراتب اعتراض منعکس شده است.

عضو کميسيون فرهنگی مجلس ادامه داد: منتها بايد پيگيری شود که افراد متجاوز حتما مجازات شوند؛ کميسيون فرهنگی مجلس هم در اين زمينه به شدت پيگير است که انشالا با اين جسارت صورت گرفته با قاطعيت برخورد شود.

جعفرپور با بيان اينکه عربستان بايد بابت اين کار رسما عذرخواهی کند‌، گفت: البته مهمتر از عذرخواهی، مجازات اين افراد است.

وی خاطرنشان کرد: اولين جلسه‌ای که بعد از تعطيلات تشکيل شد، همه اعضا دنبال اين بودند که واکنش درخوری نسبت به اين موضوع نشان دهند.

عضو کميسيون فرهنگی مجلس ادامه داد: ما از رييس سازمان حج در اين باره توضيح خواهيم خواست و خواستار عکس العمل مناسبی از سوی اين سازمان هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016