چهارشنبه 19 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جزئيات بيشتر از کشته شدن ۸ مرزبان در نگور

معاون اجتماعی نيروی انتظامی ضمن تشريح جزئياتی از حادثه به شهادت رسيدن ۸ مرزبان کشورمان در هنگ مرزی نگور خواستار پذيرش مسئوليت اين اقدام از سوی دولت پاکستان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سعيد متنظرالمهدی در تشريح جزئيات حادثه به شهادت رسيدن ۸ تن از مرزبانان کشورمان در پی حمله اشرار اظهار کرد: اين ۸ نفر از پرسنل خدوم مرزبانی سيستان و بلوچستان بودند که در نقطه صفر مرزی نگور ميل ۲۳۹ به دنبال حمله اشرار مسلح به شهادت رسيدند.

وی با بيان اينکه اين حمله در خاک پاکستان و از فاصله ۳۰ متری به سمت مرزبانان ما انجام شده است گفت:‌به دنبال اين حادثه اشرار به خاک پاکستان متواری شدند.

معاون اجتماعی نيروی انتظامی با بيان اينکه به دنبال اين حادثه بلافاصله هياتی به دستور فرمانده ناجا با مسئوليت فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی به محل اعزام شده و تذکرات لازم را نيز به همتای پاکستانی دادند گفت: دولت پاکستان بايد مسئوليت اين اقدام را بپذيرد و نسبت به جلوگيری از تکرار چنين وقايعی اقدام کند.

منتظر المهدی که در يک برنامه زنده تلويزيونی صحبت می کرد با بيان اينکه بيشترين حملات تروريستی به مرزبانان کشورمان در سال های اخير از مرز پاکستان رخ داده است گفت: ۸ شهيد اين حادثه شامل ۳ نيروی رسمی و پايور و ۵ سرباز وظيفه بودند.

معاون اجتماعی نيروی انتظامی با بيان اينکه مرزبانان هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از مرزهای کشور جانفشانی می کنند اظهار کرد: اين حادثه اتفاقی نيست که در آن تنها مسائل انتظامی دخيل باشد و بايد تمام علت ها بررسی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016