دوشنبه 24 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده: رايزنی‌ها برای افزايش حضور زنان در مجلس صورت گرفته ‌است

ايلنا: معاون رئيس جمهور در امور زنان وخانواده با اشاره به اينکه رايزنی های لازم برای افزايش حضور زنان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، گفت:تلاش می کنيم تا تدابير لازم برای افزايش حضور زنان در مجلس در سياست های کلی انتخابات گنجانده شده و پيش از انتخابات امسال ابلاغ شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهين‌دخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در مورد فعاليت‌های معاونت امور زنان وخانواده رياست جمهوری برای افزايش حضور زنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر سياست‌های کلی انتخابات در مجمع تشخيص مصلحت نظام در حال بررسی است ما هم نظرات خود را ارائه داده‌ايم و درخواست کرده‌ايم که تدابير لازم دراين سياست ها،برای افزايش حضور زنان درمجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا اتخاذ شود.

وی در پاسخ به اينکه آيا ابلاغ اين سياست‌ها با توجه به زمان کمی که تا انتخابات مجلس باقی مانده است،تا پيش از انتخابات امسال صورت خواهد گرفت؟گفت: مجمع تشخيص مصلحت نظام اصرار دارد که سياست های کلی انتخابات ، پيش از انتخابات مجلس شورای اسلامی تصويب و ابلاغ شود ،ما هم قطعا پيگير هستيم تا به اين موضوع رسيدگی شود و رايزنی های لازم را نيز در اين باره انجام داده ايم.

کاهش ساعت کاری زنان با شرايط خاص در دستور کار است

معاون رئيس جمهور در ادامه درارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتباط با کاهش ساعت کاری زنان گفت:اين خبر متاسفانه به صورت ناقص انتشار يافته و منظور من تلاش برای کاهش ساعات کاری زنان با شرايط خاص بوده است ،چرا که ما با کاهش ساعت کاری زنان به طور کلی مخالفيم.

وی توضيح داد:لايحه کاهش ساعات کاری زنان داری شرايط خاص يعنی زنانی که دارای کودک معلول،کودک زير ۷ سال ، همسرمعلول و يا همسر دارای بيماری صعب العلاج هستند در دولت پيش مطرح شد و اکنون نيز در دستور کار ما قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016