پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش حسن خمينی به تهديد انصار‌ حزب‌الله: اگر قصد سفر داشتم با تهديد جريانات افراطی آن را به هم نمی‌زدم

ايلنا: يادگار امام (ره) با بيان اينکه ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شيراز مقداری جريانات ديگر را هم جری کرده است، تأکيد کرد: مردم و دوستداران امام جريانات افراطی کم عدد را سر جای خود می نشانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اگر قصد سفر به گلستان را داشتم با تهديد آن را به هم نمی‌زدم
به گزارش ايلنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خمينی در بازديد از محل پرتال امام خمينی در پاسخ به سوالی در خصوص اطلاعيه منتسب به گروهی در استان گلستان که تهديد به ايجاد حادثه‌ای مشابه شيراز در صورت سفر وی به اين استان کرده بود، اظهار داشت: نمی‌دانستم که اين برنامه وجود دارد و قصد سفر هم نداشتم، اما اگر برنامه سفری بود، با چنين تهديداتی سفرم را به هم نمی زدم و مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه‌ای هستند که اين جريانات افراطی بسيار کم عدد را سر جای خود می‌نشانند.

وی با بيان اينکه به نظرم اين امور را وزارت کشور بايد پيگيری کند، افزود: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شيراز مقداری جريانات ديگر را هم جری کرده است.

به گزارش سايت جماران، در اطلاعيه منتسب به روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان تهديد و ادعا شده است که در صورت سفر حجج اسلام سيد حسن خمينی و ناطق نوری به اين استان برای سخنرانی در مراسم يادبود جانباختگان هواپيمای ياک ۴۰، حادثه ای مشابه حادثه شيراز که در روز سخنرانی علی مطهری رخ داد، تکرار خواهد شد.

در اين اطلاعيه آمده بود: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز يادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانيان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسير قانون و عدالت حرکت کنند و فضايی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شيراز به وجود بيايد».

در اين بازديد که حجت الاسلام و المسلمين مرتضی اشراقی، دکتر حميد انصاری قائم مقام موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی(س) و جمعی از معاونين موسسه از جمله حجج اسلام مقدم، کمساری و پويا و آقايان غلامعلی اصغريان، مرادی و داستانی حضور داشتند؛ سردبيران، دبيران و خبرنگاران پرتال، جماران و جی پلاس گزارشی از فعاليت‌های خود را به يادگار امام ارائه کردند.

همچنين محمدعلی نادعلی زاده مدير پرتال امام خمينی(س) گزارشی از عملکرد اين رسانه ها در فضای مجازی را ارائه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016